20 ایده تزیین و چیدمان میز کنسول برای خانه‌های شیک و مدرن

  • 30 شهریور 1402
  • 0 نظر
  • عاطفه مجدی

تزیین و چیدمان منزل همیشه یکی از جذاب‌ترین و هیجان انگیزترین طراحی‌های داخلی است که میتواند شخصیت و سلیقه افراد را به زیبایی بیان کند. در میان لوازم خانه میز کنسول به عنوان یکی از عناصر جذاب و چشمگیر در دکوراسیون داخلی نقش مهمی دارد و به افراد امکان میدهد که بتوانند با تزیین و چیدمانی مدرن و شیک فضایی منحصر به فرد و دلنشینی در خانه خلق کنند.

میز کنسول همچون یک قطعه دکوراتیو کوچک و زیبا، میتواند قلب هر اتاقی باشد، از ورودی پذیرایی گرفته تا ناحیه‌‌ی نشیمن و حتی اتاق خواب، میتوانید از آن به عنوان یک مکمل شیک و کاربردی برای تزیین استفاده کنید. در حقیقت میتوان با تزیین و چیدمان انواع لوازم دکوری روی میز کنسول، نمادی از سبک زندگی مدرن برای خانه‌های شیک و زیبا ایجاد کرد.

ایده های خلاقانه برای تزیین میز کنسول

چند ایده خلاقانه برای چیدمان میز کنسول

یکی از چیزهای جالب در مورد میز کنسول این است که امکان تزیین و تغییر آن بسیار گسترده است. شما می‌توانید از ترکیب‌های مختلف رنگی، مواد و الگوهای طراحی برای ایجاد یک اثر هنری منحصر به فرد استفاده کنید. همچنین می‌توانید با بکارگیری جعبه‌ها، دیگر قطعات دکوراتیو، و گل‌ها روی میز کنسول خود، آن را به یک اثر هنری زنده و جذاب تبدیل کنید.

قرار دادن گل وگیاه روی میز کنسول، روی میز کنسول چی بذارم؟

قراردادن گل و گیاهان طبیعی روی میز کنسول فضایی زیبا و نمادی از طبیعت سبز را در دکوراسیونتان ایجاد میکند، تزیین میز کنسول با گل‌های طبیعی  علاوه بر شیک بودن، میتواند فضایی پر از نشاط و سرزندگی را در خانه خلق کند.

قرار دادن آینه روی میز کنسول

آینه‌های دکوری با فریم‌های منحصر به فردی طراحی میشوند که برای قرار دادن روی میز کنسول بسیار مناسب و تزیینی میباشند. همچنین نصب آینه دیواری بالای میز کنسول میتواند ترکیبی عالی و شگفت انگیز در فضای خانه به وجود بیاورد.

قراردادن جاشمعی دکوراتیو روی میز کنسول، ایده ای خلاقانه برای چیدمان

جاشمعی ها در انواع و مدل‌های مختلفی طراحی میشوند که به عنوان یک قطعه دکوری زیبا و رومانتیک برای چیدمان میز کنسول بسیار کاربردی میباشند. استفاده از جاشمعی های مدرن برای تزیین میز کنسول میتواند تاثیر بسزایی در مدرنسیوم کردن فضای داخلی خانه‌های شیک داشته باشد.

استفاده از لوازم دکوری خاص برای چیدمان میز کنسول

لوازم‌ دکوری خاص با طراحی شگفت‌انگیز و جذاب خود میتواند برای استفاده در تزیین میز کنسول نقش مهمی داشته باشد. این لوازم با طراحی‌های خاص در چیدمان میز کنسول جذابیت منحصر به فردی را می‌آفرینند.

چیدمان میز کنسول

استفاده از آباژور، ایده ای جذاب برای تزیین میز کنسول مدرن و لوکس

قرار دادن یک آباژور شیک رومیزی روی میز کنسول میتواند محیطی دلنشین و آرامش بخش را در فضای خانه به وجود بیاورد. انواع آباژور از جنس‌ها مختلف میتواند با نورپردازی ایده‌آل و ملایم برای تزیین و چیدمان میز کنسول بسیار مناسب و کاربردی باشد.

قرار دان قاب عکس روی میز کنسول

با قرار دادن یک قاب عکس شیک همراه با عکس خانوادگی به یاد ماندنی یا عکس‌های هنری روی میز کنسول میتوانید احساس صمیمیت را در فضای خانه ایجاد کنید.

استفاده از کتاب یا مجلات برای تزیین میز کنسول کلاسیک

قرار دادن یک یا چند کتاب مورد علاقه و مجلات قدیمی کنار آباژور پذیرایی جدید روی میز کنسول میتواند فضای کلاسیکی در دکوراسیون به وجود بیاورد، همچنین میتوانید دسترسی راحت و آسانی به کتابهای خود داشته باشید.

تزیین میز کنسول با تابلو دیواری، یکی از ایده‌های چیدمان کنسول در پذیرایی

تابلوهای دیواری لوزام دکوری باارزشی هستند که با طرح‌های کلاسیک و مدرن خود فضای باشکوهی در دکوراسیون به وجود می‌آورند، میتوانید با نصب یک تابلوی منحصر به فرد بالای میز کنسول در طراحی داخلی پذیرایی، فضایی خیره کننده را ایجاد کنید که باعث جلب توجه بیشتری میشود و میز کنسول را زیباتر جلوه میدهد.

استفاده از ساعت دیواری و تزیینی برای چیدمان میز کنسول

با استفاده از ساعت‌های دکوری و تزیینی روی میز کنسول میتواند چیدمانی شیک و مدرنی روی میز کنسول به ارمغان بیاورید، همچنین با نصب ساعت دیواری با طرح‌های مدرن و شیک در کنار و اطراف میز کنسول، نمایش زمان را بطوری نمایان‌تری جلوه دهید.

استفاده از گلدان دکوری برای چیدمان میز کنسول

با قرار دادن یگ گلدان دکوری لوکس روی میز کنسول میتوانید ترکیبی از چیدمان جذاب و خیره کننده‌ای را در فضای پذیرایی ایجاد کنید. گلدان های دکوری از جنس‌های مختلفی مانند کریستال، شیشه، سرامیک و … ساخته میشوند که با قرار دادن گل‌های تزیینی و دکوری درون آن، روی میز کنسول نمادی از سبک مدرنسیوم را در دکوراسیون داخلی به وجود می‌آورد.

میز کنسول چوبی

نکات مهمی که هنگام تزیین و چیدمان میز کنسول باید در نظر بگیرید

برای اینکه ایده‌های خلاقانه خود را به بهترین شکل برای چیدمان و تزیین میز کنسول پیاده کنید، بهتر است به نکات مهمی که میتوانند برای بهتر جلوه دادن کنسول تاثیر گذار باشند، دقت و توجه داشته باشید، برخی از این نکات عبارت‌اند از:

انتخاب مکان مناسب: ابتدا مکان مناسب برای قرار دادن میز کنسول را انتخاب کنید. این مکان باید به گونه‌ای باشد که تزیینات و کنسول از لحاظ طراحی و اندازه به آن متناسب باشند، اگر هماهنگی لازم بین مکان قرارگیری و میز وجود داشته باشد کنسول در آن مکان بهتر جلوه میکند.

انتخاب میز کنسول مناسب: سعی کنید میز کنسول را متناسب با سبک و طرح دکوراسیون منزلتان انتخاب کنید، تا با دیگر لوازم دکوری به راحتی ست شود. می‌توانید از میزهایی با طراحی‌های شیک و لوکس استفاده کنید که به دکوراسیون مکان شما می‌پردازند.

استفاده از دکوری‌های جذاب: از لوازم دکوری‌های لوکس و جذابی مانند آینه، گلدان، جاشمعی و عناصر دیگر استفاده کنید تا عمق و زیبایی به میز کنسول بدهید و بطوری زیبا آنها را روی میز بچینید که چیدمان روی میز، کنسول را زیباتر جلوه دهد.

تعادل و تنوع: در تزیین میز کنسول، تعادل بین عناصر مختلف را حفظ کنید. از تنوع در انتخاب رنگ‌ها، اشکال و اندازه‌ها استفاده کنید تا ترتیب جالبی ایجاد شود.

نورپردازی: نور مناسب نیز بسیار مهم است و تاثیر فوق‌العاده در بهتر نمایان شدن کنسول دارد. از چراغ‌ها، آباژورهای رومیزی، و یا حتی پنل‌های نوری برای روشنایی مناسب میز کنسول استفاده کنید. همچنین با ست کردن آباژور با دیگر لوازم دکوری روی میز کنسول ترکیب و چیدمان فوق‌العاده ای به دست می‌آید.

مواد و بافت‌ها: در انتخاب مواد و بافت‌ها برای تزیینات و عناصر میز کنسول دقت کنید. مثلاً از موادی نظیر چوب، شیشه، فلز و یا پارچه‌های مختلف استفاده کنید تا تنوعی در بافت‌ها به وجود آید.

تمیزی و سادگی: تمیزی و سادگی چیدمان میز کنسول باعث شیک‌تر و مدرن‌تر جلوه کردن آن میشود، بخاطر داشته باشید هر چقدر چیدمان ‌ساده‌تر باشد، میز کنسول زیباتر دیده میشود چون ممکن است ترتیب و دکوراسیون اضافی باعث شلوغی و اشغالی بیش از حد شود.

توجه به تغییر فصل: در تزیین میز کنسول می‌توانید عناصر و تزیینات خاصی برای هر فصل انتخاب کنید. مثلاً گل‌ها و رنگ‌های تابستانی یا عناصری با رنگ‌های پاییزی در فصل پاییز.

انعکاس شخصیت: تزیینات و چیدمان میز کنسول می‌تواند شخصیت و سلیقه شما را نشان دهد، بنابراین از عناصری که به شخصیت و سلایق شما مرتبط هستند را استفاده کنید.

تغییرات دوره‌ای: هر از گاهی تغییراتی در چیدمان و تزیین میز کنسول انجام دهید تا محیط شما همیشه جذاب و تازه باشد.

البته علاوه بر رعایت موارد ذکر شده مهمترین نکته این است که هنگام تزیین میز کنسول، به سلیقه شخصی خود پایبند باشید و از ترکیب‌ها و انتخاب‌هایی که با شما ارتباط احساسی دارند، استفاده کنید. این تزیینات به خودی خود برای شما و مهمانانتان فضایی دلنشین و آرامش بخشی را به ارمغان می‌آورد.

میز کنسول لوکس

بهترین مکان‌های قرار گیری میز کنسول در خانه

در ورودی خانه (Entryway): قرارر دادن میز کنسول در ورودی خانه مکانی مناسب برای قرار دادن اشیاء مانند کلیدها، کفش‌ها، کیف‌ها و… میباشد. قرار دادن میز کنسول در وروی منزل میتواند فضایی شیک و دلنشین در راهرو ایجاد کند.

در اتاق نشیمن(Living Room): میز کنسول می‌تواند به عنوان یک نقطه مرکزی خیره کننده و جذاب در اتاق نشیمن قرار داده شود و برای قرار دادن لوازم دکوری، عکس‌ها، گلدان‌ها و میزبانی اشیاء کوچک به کار رود.

در اتاق خواب (Bedroom): میز کنسول در اتاق خواب به عنوان میز آرایش برای گذاشتن لوازم آرایشی و جواهرات و همچنین قرار دادن چراغ خواب یا آباژور بسیار مناسب است.

در اتاق کار یا دفتر خانگی(Home Office): اگر شما یک دفتر کار در خانه دارید، میز کنسول می‌تواند به عنوان میز کاری برای قرار دادن کامپیوتر، دستگاه‌های اداری و کتاب‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

در پذیرایی و سالن پذیرایی: میز کنسول می‌تواند در پذیرایی یا سالن پذیرایی به عنوان یک نقطه مرکزی برای جلب توجه و نمایش مجموعه‌های هنری، کتاب‌ها و یگر لوازم دیکوری قرار گیرد.

سخن پایانی

در انتخاب میز کنسول مناسب برای خانه‌ی شیک و مدرن خود، به جزئیاتی نظیر اندازه، شکل و رنگ آن دقت کرده و میزی متناسب با سبک دکوراسیونتان را انتخاب کنید. همچنین میتوانید از امکانات تخته‌سازی و فضای ذخیره‌سازی داخلی میز برای قرار دادن لوازم اضافی استفاده کنید، یک میز کنسول شیک و مدرن میتواند علاوه بر زیبایی بسیار کاربردی نیز باشد. برای خرید جدیدترین نوع میز کنسول و لوازم دکوری برای چیدمان آن میتوانید به محل فروش دکوری های خاص در تهران مراجعه کرده و با قیمت مناسب‌تری موارد مورد نیازتان را خریداری نمایید.

تصاویر مرتبط با چیدمان میز کنسول

میز کنسول مدرن

چیدمان میز کنسول مدرن با کتاب

چیدمان میز کنسول مدرن با کتاب

تزیین میز کنسول با گل ها و گیاهان

تزیین میز کنسول با گل ها و گیاهان

ایده خلاقانه برای چیدمان میز کنسول

ایده خلاقانه برای چیدمان میز کنسول

تزیین میز کنسول در خانه های لوکس

تزیین میز کنسول در خانه های لوکس

چیدمان میز کنسول برای خانه های شیک

تزیین میز کنسول در خانه های لوکس

چیدمان میز کنسول به سبک کلاسیک

چیدمان میز کنسول به سبک کلاسیک

چیدمان میز کنسول با گلدان های دکوری

چیدمان میز کنسول با گلدان های دکوری

تزیین میز کنسول با دکوری های خاص

چیدمان میز کنسول با گلدان های دکوری

چیدمان میز کنسول با آینه

چیدمان میز کنسول با آینه

تزیین میز کنسول با آباژور

تزیین میز کنسول با آباژور

میز کنسول چوبی

میز کنسول چوبی
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط

11 ایده تغییر دکوراسیون خانه های قدیمی با کمترین هزینه

خانه های قدیمی حس و حال و زیبایی خاص خود را دارند، اما با گذشت زمان رنگ و بوی کهنگی […]

32 مدل گلدان شیک و دکوری برای پذیرایی مدرن 2024

یک گلدان شیک میتواند به عنوان قطعه‌ای بسیار زیبا و دکوری در دکوراسیون پذیرایی شما عمل کند و طراوت و […]

63 ایده دکوراسیون پذیرایی و هال جذاب و مدرن

دکوراسیون پذیرایی دکوراسیون پذیرایی به عنوان قلب هر خانه ای نقش کلیدی در ایجاد فضای دلنشین و زیبا دارد، پذیرایی […]

آموزش نقاشی روی گلدان + 20 ایده منحصر به فرد

نقاشی روی گلدان، هنری جذاب و سرگرم کننده است که به شما امکان میدهد گلدان‌های ساده و بی روح را […]

بهترین ایده های طراحی دکوراسیون اتاق خواب + 50 عکس جدید

دکوراسیون اتاق خواب طراحی و دکوراسیون اتاق خواب از جمله موارد مهمی است که در زندگی افراد، روحیه و احساسات‌ […]

10 مرکز خرید آباژور در اصفهان – فروشگاه‌های آباژور

خرید آباژور امروزه برای زیبایی و جذابیت دکوراسیون‌ خانه‌های مدرن و کلاسیک بسیار تاثیر گذار است چرا که آباژور نه […]

14 مرکز خرید آباژور در مشهد – فروشگاه های آباژور

خرید آباژور به عنوان قطعه ای کاربردی و دکوراتیو برای نورپردازی‌های ملایم و زیبایی دکوراسیون داخلی در هر خانه ای […]

12 مرکز خرید آباژور در تبریز – فروشگاه های آباژور

خرید آباژور از جمله مسائل مهم در چیدمان و تزیین دکوراسیون داخلی منازل میباشد که برای اکثر افراد بسیار حائز […]

دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه
0
    0
    سبد خرید
    خالی کردن کارتبازگشت به فروشگاه