14 مرکز خرید آباژور در مشهد – فروشگاه های آباژور

  • 10 بهمن 1402
  • 0 نظر
  • عاطفه مجدی

خرید آباژور به عنوان قطعه ای کاربردی و دکوراتیو برای نورپردازی‌های ملایم و زیبایی دکوراسیون داخلی در هر خانه ای لازم و ضروری است و برای افرادی که به جذابیت و زیبایی فضای داخلی و دکوراسیون منزل خود اهمیت میدهند بسیار مهم است. خرید آباژور میتواند برای برخی از افراد چالش برانگیز باشد بطوری که در شهرهای معروفی مثل مشهد به دنبال مراکز خرید و فروشگاه‌های معتبر آباژور باشند تا بتوانند کالایی با کیفیت بهتر و قیمت مناسب‌تری را خریداری کنند.

چند مدل آباژور لوکس و مدرن

خرید آباژور

آیا میخواهید آباژوری شیک برای دکوراسیون و خانه‌ی مدرن خود بخرید؟ آیا در جستجوی مراکز خرید و فروشگاه‌های معتبر آباژور در شهر مشهد هستید؟ آیا میخواهید اطلاعات مفیدی در مورد بورس خرید آباژور در مشهد داشته باشید تا بتوانید خریدی مطمئن انجام دهید؟ پس بیایید با هم به دنیایی از مراکز خرید و فروشگاه‌های معتبر آباژور در مشهد سفر کنیم و با آدرس و لوکیشن آنها و راهنمای خرید آباژور در مشهد بیشتر آشنا شویم.

Buying lampshades in Mashhad 07 min | 14 مرکز خرید آباژور در مشهد - فروشگاه های آباژور

مرکز خرید آباژور در مشهد

شهر مشهد از دیگر شهرهای بزرگ و معروف ایران بشمار میرود که مکانی مقدس بوده و جاهای گردشگردی و مراکز خرید فراوانی دارد و در این میان به علت داشتن کالاهای لوکس تجهیزات روشنایی به عنوان بورس خرید آباژور نیز شناخته میشود. در مشهد مراکز خرید و فروشگاه‌های بسیاری وجود دارد که انواع آباژورهای لوکس و مدرنی را به فروش میرسانند. بورس خرید آباژور در مشهد برای افرادی که میخواهند از این شهر بطور حضوری یا آنلاین برای زیباسازی دکوراسیون خود خرید کنند، میتواند گزینه ایده‌آلی باشد.

بهترین مراکز خرید آباژور در مشهد بهمراه آدرس و لوکیشن

فروشگاه لوستر شید، مرکز خرید آباژور در مشهد

فروشگاه لوستر شید یکی از بزرگترین و بهترین مراکز خرید آباژور در مشهد میباشد که انواع بی نظیری از آباژور را به فروش می‌رساند. در این فروشگاه طیف وسیعی از آباژورهای لوکس، مدرن و کلاسیک ارائه میشود که قیمت مناسب و کیفیت بالایی دارند. در فروشگاه لوستر شید میتوانید متناسب با بودجه و سلیقه شخصی خود بهترین مدل آباژور، لوستر و جاشمعی را خریداری نمایید.

آدرس فروشگاه لوستر شید: مشهد، منطقه 1، خیابان آبکوه

Buying lampshades in Mashhad 13 min | 14 مرکز خرید آباژور در مشهد - فروشگاه های آباژور

پاساژ قانع، مرکز خرید آباژور در مشهد

پاساژ قانع یکی از بزرگترین و بهترین مراکز خرید آباژور در مشهد میباشد که انواع آباژورهای لوکس و مدرنی را به فروش میرساند. در این پاساژ انواع متنوعی از لوستر، چراغ خواب، آباژور و لوازم دکوری وجود دارد که از کیفیت بهتر و قیمت مناسبی برخوردار میباشند. پاساژ قانع مغازه‌های زیادی دارد که هر کدام مدل‌های مختلفی از لوستر و آباژور را در سبک‌های مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک عرضه میکنند که با هر نوع سلیقه ای مناسب میباشند.

آدرس پاساژ قانع: مشهد، آیت الله خامنه ای، بلوار مدس، خیابان شهید دیالمه، خیابان خاکی

Convinced passage min | 14 مرکز خرید آباژور در مشهد - فروشگاه های آباژور

فروشگاه آباژور مشهد، مرکز خرید آباژور در مشهد

فروشگاه آباژور مشهد یکی از بهترین فروشگاه‌های آباژور در مشهد است که آباژورهای متنوعی را در طرح‌ها و مدل‌های جدید و شیکی به فروش میرساند. این فروشگاه انواع آباژور را بصورت عمده و خرده عرضه میکند تا هر کسی بتواند با توجه به نیاز خود در تعداد معینی آباژور مورد نظر را خریداری نماید. در این فروشگاه آباژورها از قیمت‌های پایین، معمولی و بالایی برخوردار هستند تا پاسخ‌گوی تمامی نیازهای افراد باشد.

آدرس فروشگاه آباژور مشهد: مشهد، راهنمایی، خیابان کلاهدوز، خیابان سلمان فارسی

Buying lampshades in Mashhad 16 min | 14 مرکز خرید آباژور در مشهد - فروشگاه های آباژور

آمر صنعت، بورس خرید آباژور در مشهد

آمر صنعت یکی از بهترین مراکز خرید آباژور در مشهد بشمار میرود که انواع تجهیزات روشنایی از جمله لوستر و آباژور را در طرح‌های بسیار لوکسی به فروش می‌رساند. در آمر صنعت تنوع آباژور بقدری زیاد است که میتوانید متناسب با هر نوع سبک دکوراسیون و بودجه خود مدل مناسب آباژور را بیابید و خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

آدرس آمر صنعت: مشهد، محله سناباد، خیابان صاحب الزمان، بین صاحب الزمان 1 و 3

Buying lampshades in Mashhad 14 min | 14 مرکز خرید آباژور در مشهد - فروشگاه های آباژور

فروشگاه نیک فرجام، مرکز خرید آباژور در مشهد

فروشگاه نیک فرجام مرکز خرید آباژور در مشهد میباشد و آباژورهای چوبی بسیار زیبایی را عرضه میکند که قیمت بسیار مناسبی دارند، در این فروشگاه انواع لوازم دکوری، گلدان، مبلمان و صنایع چوبی نیز به فروش میرسد که برای دکوراسیونی به سبک کلاسیک و نئوکلاسیک بسیار عالی و منحصر به فرد میباشند. فروشگاه نیک فرجام بهترین دکوراتیوهای چوبی را ارائه میدهد که از جنس درجه یک چوب ساخته شده‌اند.

آدرس فروشگاه نیک فرجام: مشهد، خیابان آبکوه، نرسیده به آبکوه 13

Buying lampshades in Mashhad 15 min | 14 مرکز خرید آباژور در مشهد - فروشگاه های آباژور

راهنمای خرید آباژور در مشهد

یافتن مراکز خرید معتبر آباژور: برای خرید آباژور از مشهد ابتدا بهتر است در مورد مراکز خرید و فروشگاه‌های معتبر آباژور اطلاعات دقیق و کافی داشته باشید تا بتوانید از کیفیت محصول و قیمت مناسب آن اطمینان خاطر داشته باشید.

بررسی جنس و کیفیت آباژور: هنگام خرید یکی از مسائل مهمی که باید به دقت به بررسی آن بپردازید جنس و کیفیت آباژور میباشد. آباژور مورد نظر را از لحاظ دوام، مقاومت، کیفیت و کارایی بالا مورد بررسی قرار دهید.

بررسی طرح و مدل آباژور: هنگام خرید از دیگر مواردی که باید به آن دقت کنید طرح و مدل آباژور است. طرح و مدل آباژور را طوری انتخاب کنید که با سبک دکوراسیون خانه هماهنگی داشته باشد و با دیگر عناصر دکوری به راحتی ست شود.

بررسی اندازه و ابعاد آباژور: بهتر است هنگام خرید اندازه و ابعاد آباژور مورد نظر را با توجه به مکانی که میخواهید آن را قرا دهید، بررسی کنید. برای مثال اگر میخواهید آباژور ایستاده کنار سالنی خریداری نمایید ارتفاع مناسب آن را در نظر داشته باشید.

بررسی نورپردازی آباژور: نورپردازی آباژور مهم‌ترین کارایی آن است که در زیبایی محیط و دکوراسیون داخلی تاثیر گذار است پس هنگام خرید به ان دقت کنید و شدت نورپردازی را مورد بررسی قرار دهید. حتی میتوانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود آباژوری را انتخاب کنید که قابلیت تنظیم شدت نورپردازی را داشته باشید.

مقایسه و بررسی انواع قیمت‌های آباژور: قبل از خرید بهتر است قیمت آباژور مورد نظر خود را در چندین فروشگاه متفاوت مورد مقایسه قرار دهید تا بتوانید با قیمت مناسبی آن را خریداری کنید.

Buying lampshades in Mashhad 01 min | 14 مرکز خرید آباژور در مشهد - فروشگاه های آباژور

بهترین فروشگاه‌های آباژور در مشهد

فروشگاه شهر آفتاب، بورس خرید آباژور در مشهد

فروشگاه شهر آفتاب یکی از بهترین فروشگاه‌هایی است که انواع آباژور رومیزی و ایستاده، چراغ خواب، لوستر، میز کنسول و جلو مبلی را با بهترین کیفیت و مناسبت‌ترین قیمت به فروش میرساند. این فروشگاه دارای شعبه های دیگری در طرقبه مشهد میباشد که انواع آباژور را بصورت نقدی و قسطی عرضه میکنند تا همه افراد بتوانند با توجه به بودجه خود بهترین مدل را خریداری نمایند.

آدرس فروشگاه شهر آفتاب: مشهد، وکیل آباد، جاده کمربندی طرقبه، بعد از پمپ بنزین، اولین پل عابر پیاده بین امام خمینی 7 و 9، جنب مسجد علی اصغر

Buying lampshades in Mashhad 09 min | 14 مرکز خرید آباژور در مشهد - فروشگاه های آباژور

فروشگاه پاسارگاد، مرکز خرید آباژور در مشهد

فروشگاه پاسارگاد از معروف ترین فروشگاه‌های مشهد میباشد که انواع لوستر و آباژور را در مدل‌های جدیدی ارائه میدهد. در این فروشگاه انبوه زیادی از آباژور چوبی پایه دار تولید میشود که بصورت ویژه به فروش میرسد. فروشگاه تولیدی پاسارگاد انواع آباژور چوبی را بصورت عمده و خرده عرضه میکند تا پاسخگوی تمامی نیازهای افراد باشد.

آدرس فروشگاه پاسارگاد: بلوار پیروزی چهارراه کوثر (چهارراه چشمه)، بطرف فکوری انتهای کوثرجنوبی 14، آخرین قطعه فروشگاه پاسارگاد

Buying lampshades in Mashhad 17 min | 14 مرکز خرید آباژور در مشهد - فروشگاه های آباژور

فروشگاه الهیه (امپراطور)، بورس خرید آباژور در مشهد

فروشگاه الهیه یکی از بهترین فروشگاه‌های آباژور در مشهد میباشد که انواع آباژور بخصوص آباژور رومیزی و ایستاده را به فروش می‌رساند. این فروشگاه دارای چند شعبه دیگر در مشهد میباشد که آباژورهای بسیار شیک و مدرنی را در طرح‌ها و رنگهای متنوع ارائه میدهند. کالاهای فروشگاه الهیه با 10 سال گارانتی آبکاری به فروش میرسد و چون تنوع بسیار زیادی دارند افراد میتوانند هم بصورت عمده و هم بصورت خرده انواع آباژور را خریداری کنند.

آدرس فروشگاه الهیه (شعبه اول): بلوار الهیه، الهیه سی و چهارم، نبش معلم 14

Buying lampshades in Mashhad 05 min | 14 مرکز خرید آباژور در مشهد - فروشگاه های آباژور

گالری آیسان، بورس خرید آباژور در مشهد

گالری آیسان به عنوان یکی از گالری‌های بورس خرید آباژور در مشهد شناخته میشود و در تنوع بسیار بالایی آباژورهای مدرن و کلاسیک را به فروش می‌رساند. یکی از ویژگی‌های بارز این گالری این است که فروش ویژه بصورت نقد و چک معتبر بدون درصد اضافی دارد و همه افراد میتوانند بدون داشتن پول نقد، بصورت اقساطی با چک از آنجا محصول مورد نظر خود را خریداری کنند. این فروشگاه دارای شعبه دیگری نیز میباشد که محصولاتی با کیفیت بهتر و قیمت مناسبی را ارائه میدهد. از گالری آیسان میتوانید هم بصورت عمده و هم بصورت خرده خرید کنید.

آدرس گالری آیسان (شعبه اول): مشهد، قاسم آباد، بلوار شریعتی، بین چهارراه ادیب و شریعتی 31

Buying lampshades in Mashhad 11 min | 14 مرکز خرید آباژور در مشهد - فروشگاه های آباژور

فروشگاه آقای لوستر، مرکز خرید آباژور در مشهد

فروشگاه آقای لوستر یا مستر لوستر در مشهد به عنوان یکی از فروشگاه‌های معتبر در زمینه لوستر و آباژور میباشد که لوستر و آباژور را در تنوع بسیار بالایی تولید کرده و به فروش می‌رساند. در این فروشگاه آباژور سه پایه چوبی در تمامی رنگها و لوسترهای بسیار مدرنی ارائه میشود که میتوانید برای خریدهای عمده هر چقدر که بخواهید بصورت تعداد مورد نظر سفارش دهید و با شرایط نقد و اقساط کالای مورد نظر خود را از اینجا تهیه کنید. آقای لوستر پیشنهادات عالی برای دکوراسیون منزل شما نیز دارد، فقط کافی است عکس دکوراسیون داخلی منزل خود را برای آنها بفرستید تا در خرید آباژور و لوستر متناسب با سبک دکوراسیون‌تان شما را راهنمایی کنند.

آدرس فروشگاه آقای لوستر: مشهد وکیل آباد 39، بلوار قبل صدف، بلوار شهید فخرایی، ما بین فخرایی 1 و 3

Buying lampshades in Mashhad 12 min | 14 مرکز خرید آباژور در مشهد - فروشگاه های آباژور

تصاویر مرتبط با مراکز خرید آباژور در مشهد

Buying lampshades in Mashhad 02 min | 14 مرکز خرید آباژور در مشهد - فروشگاه های آباژور

خرید آباژور مدرن و لوکس در مشهد

خرید آباژور مدرن و لوکس در مشهد

خرید آباژور شیک در مشهد

خرید آباژور شیک در مشهد

بورس خرید آباژور مدرن در مشهد

بورس خرید آباژور مدرن در مشهد

خرید آباژور ایستاده مدرن در مشهد

خرید آباژور ایستاده مدرن در مشهد

مرکز خرید آباژور لوکس مشهد

مرکز خرید آباژور لوکس مشهد

خرید آباژور رومیزی شیک مشهد

خرید آباژور رومیزی شیک مشهد

خرید آباژور رومیزی کلاسیک مشهد

خرید آباژور رومیزی کلاسیک مشهد

خرید آباژور رومیزی مشهد

خرید آباژور رومیزی مشهد

خرید آباژور ایستاده مدرن و شیک مشهد

خرید آباژور ایستاده مدرن و شیک مشهد
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط

11 ایده تغییر دکوراسیون خانه های قدیمی با کمترین هزینه

خانه های قدیمی حس و حال و زیبایی خاص خود را دارند، اما با گذشت زمان رنگ و بوی کهنگی […]

32 مدل گلدان شیک و دکوری برای پذیرایی مدرن 2024

یک گلدان شیک میتواند به عنوان قطعه‌ای بسیار زیبا و دکوری در دکوراسیون پذیرایی شما عمل کند و طراوت و […]

63 ایده دکوراسیون پذیرایی و هال جذاب و مدرن

دکوراسیون پذیرایی دکوراسیون پذیرایی به عنوان قلب هر خانه ای نقش کلیدی در ایجاد فضای دلنشین و زیبا دارد، پذیرایی […]

آموزش نقاشی روی گلدان + 20 ایده منحصر به فرد

نقاشی روی گلدان، هنری جذاب و سرگرم کننده است که به شما امکان میدهد گلدان‌های ساده و بی روح را […]

بهترین ایده های طراحی دکوراسیون اتاق خواب + 50 عکس جدید

دکوراسیون اتاق خواب طراحی و دکوراسیون اتاق خواب از جمله موارد مهمی است که در زندگی افراد، روحیه و احساسات‌ […]

10 مرکز خرید آباژور در اصفهان – فروشگاه‌های آباژور

خرید آباژور امروزه برای زیبایی و جذابیت دکوراسیون‌ خانه‌های مدرن و کلاسیک بسیار تاثیر گذار است چرا که آباژور نه […]

12 مرکز خرید آباژور در تبریز – فروشگاه های آباژور

خرید آباژور از جمله مسائل مهم در چیدمان و تزیین دکوراسیون داخلی منازل میباشد که برای اکثر افراد بسیار حائز […]

انواع دکوراسیون آشپزخانه مدرن و کلاسیک 1403

دکوراسیون آشپزخانه به عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر خانه‌ای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و چون تاثیر بسزایی در […]

دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه
0
    0
    سبد خرید
    خالی کردن کارتبازگشت به فروشگاه