انواع دکوراسیون آشپزخانه مدرن و کلاسیک 1403

  • 24 دی 1402
  • 0 نظر
  • عاطفه مجدی

دکوراسیون آشپزخانه به عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر خانه‌ای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و چون تاثیر بسزایی در زیبایی کلی خانه دارد باید با انواع طراحی و دکوراسیون داخلی آشپزخانه آشنایی کامل داشته باشید و بر اساس فضای موجود در آشپزخانه به بهترین شکل ممکن به چیدمان و طراحی داخلی آن بپردازید. طراحی و دکوراسیون ایده‌آل و مناسب در آشپزخانه به شما کمک میکند که بتوانید فضایی منحصر به فرد ایجاد کنید و تغییر شگفت انگیزی در دکوراسیون کلی خانه خلق نمایید بطوری که آشپزخانه را به یک نقطه چشمگیر و خیره کننده در خانه تبدیل کنید.

آیا طراحی دکوراسیون آشپزخانه برایتان چالش برانگیز شده و نمیدانید چه نوع و چه سبک دکوراسیونی را باید انتخاب کنید تا به فضای مورد نظر خود برسید!؟ پس بیایید به دنیایی از سبک‌ها و انواع مدل‌های جذاب دکوراسیون آشپزخانه سفر کنیم، در این متن به بررسی کامل انواع دکوراسیون آشپزخانه خواهیم پرداخت و شما را با انواع سبک‌ها و طراحی داخلی آشپزخانه بهمراه تصاویر بیشتر آشنا خواهیم کرد تا بتوانید به فضای دلخواه خود در آشپزخانه دست یابید.

انواع دکوراسیون آشپزخانه مدرن و کلاسیک

طراحی انواع دکوراسیون داخلی آشپزخانه

آشپزخانه ها با توجه به فضای کلی خانه در نظر گرفته شده و در اندازه‌ها و مدل‌های مختلفی طراحی میشوند از آشپزخانه‌های کوچک و بزرگ گرفته تا آشپزخانه های پنجره دار، باریک و بدون اپن، که هرکدام با طراحی و دکوراسیون داخلی مناسب و صحیح به مکانی دلنشین و آرامش بخش تبدیل میشوند. از آنجایی که دکوراسیون فضای آشپزخانه ها تاثیر زیادی در دکوراسیون کلی خانه و پذیرایی دارند بایستی دقت داشته باشید و از بین انواع مختلف چیدمان و دکوراسیون، طرحی را انتخاب کنید که با سبک کلی خانه هماهنگی داشته باشد و علاوه بر این زیبایی طراحی داخلی را چندین برابر کند.

چند نمونه آباژور شیک و مدرن

انواع دکوراسیون آشپزخانه

طراحی انواع دکوراسیون داخلی آشپزخانه

انواع دکوراسیون آشپزخانه

انواع دکوراسیون آشپزخانه

انواع دکوراسیون داخلی آشپزخانه

انواع دکوراسیون داخلی آشپزخانه

دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن

دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن

دکوراسیون آشپزخانه مدرن و کلاسیک

دکوراسیون آشپزخانه مدرن و کلاسیک

دکوراسیون آشپزخانه 2024

برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه 2024 بایستی ایده‌ها و روش‌های جدیدی را در نظر بگیرید و از عناصری در چیدمان و طراحی کابینت‌های آشپزخانه استفاده کنید که در بورس مدرن‌ترین و لوکس‌ترین قطعات دکوراتیو میباشند. دکوراسیون آشپزخانه 2024 ‌برگرفته از رنگ‌های روشن، طراحی نوین، قطعات دکوری لوکس، کابینت‌های مدرن و طراحی منحصر به فردی میباشد که به عنوان یک منبع خیره کننده و جذاب در خانه عمل میکند.

انواع دکوراسیون آشپزخانه 2024 جدید

دکوراسیون آشپزخانه 2024

دکوراسیون و آشپزخانه ایرانی

دکوراسیون آشپزخانه ایرانی چیدمانی ساده و جذاب دارد و در سبک‌های مختلف مدرن، کلاسیک، سنتی، روستیک و … اجرا میشود. دکوراسیون آشپزخانه ایرانی با استفاده از رنگ‌های گرم، عناصر دکوری سنتی، ظروف مسی و سفالی، فرش‌های دستباف ایرانی، کابینت‌های ساده با خطوط صاف، گل‌ها و گیاهان طبیعی مکانی دلنشین و با صفا در خانه خلق میکند که در هر خانه ایرانی بسیار مورد توجه افراد قرار میگیرد.

دکوراسیون و آشپزخانه ایرانی

طراحی و دکوراسیون آشپزخانه مدرن

برای طراحی و دکوراسیون آشپزخانه مدرن ابتدا باید از کابینت‌های مدرن ام دی اف، کابینت های گلاس، کابینت‌های مدرن پلی اورتان، کابینت‌های مدرن انزو، کابینت‌های مدرن وکیوم و … استفاده کنید. استفاده از کابینت‌های مدرن در طراحی داخلی آشپزخانه قبل از هر چیزی محیط را لوکسیته جلوه میدهد، همچنین استفاده از رنگ‌های روشن مانند سفید، طوسی، خاکستری، طلایی و لوازم دکوری ساده با طراحی شیک میتواند فضایی مدرنسیوم در آشپزخانه به وجود بیاورد. دکوراسیون آشپزخانه مدرن برای افراد خاص پسندی که به لوکس بودن خانه و چیدمان آن اهمیت زیادی میدهند بسیار مناسب و عالی میباشد.

چند نمونه گلدان شیک و جدید

دکوراسیون آشپزخانه مدرن

طراحی و دکوراسیون آشپزخانه مدرن

دکوراسیون آشپزخانه 1403

دکوراسیون آشپزخانه 1403

دکوراسیون آشپزخانه جدید

دکوراسیون آشپزخانه جدید

طراحی و دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک

طراحی و دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک بیشتر بر روی زیبایی، ظرافت و اصالت تمرکز دارد، در دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک کابینت‌های چوبی با طرح‌های حکاکی شده یا منبت کاری شده و رنگ‌های گرم مانند کرم، قهوه ای و طلایی بیشترین کاربرد را دارند. کابینت های چوبی ظاهری ظریف و زیبا به دکوراسیون آشپزخانه میبخشند و رنگ های گرم احساسی از صمیمیت و گرما را به آن اضافه میکنند. خانه‌هایی که دارای چیدمان و دکوراسیونی به سبک کلاسیک هستند بهتر است از این نوع طراحی برای آشپزخانه‌های خود استفاده کنند.

طراحی و دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک

دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک

دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک

طراحی و دکوراسیون آشپزخانه نئوکلاسیک

طراحی و دکوراسیون آشپزخانه نئوکلاسیک ترکیبی از سبک‌های کلاسیک و مدرن میباشد که میتوانید با استفاده از کابینت‌های چوبی با طرح‌های ساده، رنگ های روشن و لوازم دکوری مدرن یا کلاسیک، دکوراسیونی ایده آل در آشپزخانه داشته باشید. استفاده از سبک نئوکلاسیک به شما امکان میدهد بتوانید از لوازم لوکس و کلاسیک بطور دلخواه در چیدمان آشپزخانه استفاده کنید و محدود به یک سبک نباشید. برای مثال میتوانید کابینت‌های آشپزخانه‌تان را به سبک کلاسیک و لوازم دکوری چیدمان آن را به سبک مدرن انتخاب کنید.

طراحی و دکوراسیون آشپزخانه نئوکلاسیک

چیدمان و دکوراسیون آشپزخانه نئوکلاسیک

چیدمان و دکوراسیون آشپزخانه نئوکلاسیک

طراحی و دکوراسیون آشپزخانه کوچک

طراحی و دکوراسیون آشپزخانه کوچک باید بگونه‌ای باشد که بتوان در حد امکان بطور بهینه از فضای موجود استفاده کرد تا فضای آشپزخانه بزرگ به نظر برسد. با کمی برنامه ریزی و خلاقیت میتوانید علاوه بر داشتن دکوراسیونی زیبا و لوکس، فضای کافی نیز در آشپزخانه داشته باشید. برای مثال با استفاده از نورپردازی مناسب برای روشنایی کافی، کابینت‌هایی با درب‌های کشویی برای ذخیره سازی لوازم اضافی، استفاده از جزیره آشپزخانه برای پخت و پز، رنگ های روشن و خطوط صاف میتوانید چیدمان و دکوراسیونی ایده‌آل و جذاب در محیط آشپزخانه خلق کنید و فضا را بزرگتر جلوه دهید.

طراحی و دکوراسیون آشپزخانه کوچک

طراحی و دکوراسیون آشپزخانه بزرگ

در طراحی و دکوراسیون آشپزخانه بزرگ دست شما باز است و میتوانید بطور دلخواه دکوراسیون مورد نظرتان را اجرا کنید چرا که از فضای بزرگتری برخوردار هستید اما با این حال نیز با روش‌های خلاقانه میتوانید دکوراسیونی چشمگیر و جذاب به وجود بیاورید. برای مثال میتوانید علاوه بر استفاده از کابینت‌های مدرن و کلاسیک بهمراه نورپردازی مناسب با استفاده از هالوژن‌های سقفی یا آباژور ها و لوسترها، از میز ناهارخوری با مبلمانی بسیار لوکس در وسط آشپزخانه، از گیاهان طبیعی با شاخه‌های بلند در گوشه آشپزخانه یا گل‌های طبیعی روی اپن استفاده کنید. همچنین میتوانید عناصر دکوری متنوعی را در چیدمان فضاهای مختلف بکار بگیرید.

طراحی و دکوراسیون آشپزخانه بزرگ

دکوراسیون آشپزخانه پنجره دار

آشپزخانه پنجره دار از نور طبیعی بیشتری برخوردار است و شما میتوانید در طراحی و دکوراسیون آشپزخانه، نور طبیعی را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارید. برای مثال با استفاده از پرده‌های نازک با طرح های زیبا و ساده برای پنجره، استفاده از گل‌های طبیعی در چیدمان پنجره، قرار دادن میز و صندلی در کنار پنجره و استفاده از کابینت‌های شیشه‌ای در طراحی و دکوراسیون آشپزخانه پنجره دار، محیط دلنشین و بسیار لوکسی داشته باشد.

طراحی و دکوراسیون آشپزخانه پنجره دار

دکوراسیون پنجره آشپزخانه مدرن

دکوراسیون پنجره آشپزخانه مدرن

دکوراسیون آشپزخانه پنجره دار

دکوراسیون آشپزخانه پنجره دار

دکوراسیون آشپزخانه سفید

دکوراسیون آشپزخانه سفید یکی از لوکس‌ترین و محبوب‌ترین دکوراسیون‌ها بشمار میرود رکه امروزه بیشتر افراد خواهان آن هستند، زیرا رنگ سفید باعث روشنایی آشپزخانه شده و فضای آن را بزرگتر جلوه میدهد و در عین سادگی نیز بسیار شیک به نظر میرسد. برای طراحی و دکوراسون آشپزخانه سفید میتوانید از کابینت‌ها سفید و براق، کاشی‌های سفید، ظروف دکوری و لوازم آشپزخانه با رنگ‌های روشن بهمراه طوسی و طلایی استفاده کنید و محیطی تمیز، پاک و دلباز در آشپزخانه داشته باشید. دکوراسیون آشپزخانه سفید برای خانه‌ی تازه عروس‌ها یک گزینه‌ی ایده‌آل و مناسب میتواند باشد.

طراحی و دکوراسیون آشپزخانه سفید

دکوراسیون آشپزخانه سنتی

برای طراحی و دکوراسیون آشپزخانه سنتی میتوانید از کابینت‌های چوبی با خطوط منحنی، رنگ‌های گرم، کاشی‌های سنتی هفت رنگ یا فیروزه‌ای، آینه‌ها و لوازم دکوری با طرح‌های برجسته و نقش‌دار استفاده کنید و جلوه‌ای زیبا و سنتی به آشپزخانه ببخشید. دکوراسیون آشپزخانه سنتی فضایی با صفا و پر از احساس صمیمیت را در دکوراسیون کلی خانه به ارمغان می‌آورد.

دکوراسیون آشپزخانه سنتی

دکوراسیون آشپزخانه به سبک روستیک

دکوراسیون آشپزخانه به سبک روستیک از سادگی، اصالت و طبیعی بودن برخوردار است و بیشترین متریال‌های که در طراحی آن استفاده میشود مواد طبیعی مانند سنگ، چوب و فلز میباشد. با استفاده از کابینت های چوبی و ام دی اف، رنگ های روشن و گرم، کاشی های طرح دار، لوازم دکوری چوبی و سنگی، کفپوش‌های چوبی، گیاهان طبیعی، وسایل و لوازم ساده میتوانید دکوراسیونی به سبک روستیک در آشپزخانه خلق کنید.

Types of kitchen decorations 16 min | انواع دکوراسیون آشپزخانه مدرن و کلاسیک 1403

چند نمونه جینجر جار شیک و مدرن

دکوراسیون آشپزخانه بدون اپن

در طراحی و دکوراسیون برخی از آشپزخانه‌ها از اپن استفاده نمیکنند، یکی از دلایل استفاده نکردن از اپن میتواند بزرگ‌تر جلوه دادن آشپزخانه‌های کوچک باشد که بدون اپن فضا برای آشپزی کردن و دیگر فعالیت‌ها باز و تا حدی بزرگ باشد. در دکوراسیون آشپزخانه بدون اپن میتوان برای زیبایی و چیدمان از باکس‌های کابینت در کنار ورودی آشپزخانه استفاده کرد و با یک نورپردازی مناسب و چیدمان عالی فضای جذابی در آشپزخانه بدون اپن خلق کرد. همچنین میتوانید از جزیره بجای اپن استفاده کنید تا در مواقع ضروری بتوانید آن را جابجا نمایید.

طراحی و دکوراسیون آشپزخانه بدون اپن

دکوراسیون آشپزخانه باریک و دراز

طراحی و دکوراسیون آشپزخانه باریک و دراز باید بگونه ای اجرا شود که از فضای محدود و باریک آن بتوان به بهترین شکل استفاده کرد تا هم فضای کافی برای ذخیره سازی لوازم آشپزخانه داشت و هم به زیبایی آن پرداخت. در دکوراسیون آشپزخانه باریک از خطوط صاف استفاده کنید تا فضا مرتب و منظم به نظر برسد، سپس از فضاهای عمودی برای ذخیره سازی لوازم و از کابینت‌های رنگارنگ و اکسسوری‌های تزیینی برای زیبایی و جذابیت چیدمان و دکوراسیون استفاده کنید.

دکوراسیون جزیره آشپزخانه

دکوراسیون جزیره آشپزخانه برای هر نوع سبک دکوراسیونی بسیار کاربردی بوده و محیط لوکسی را می‌آفریند. جزیره به عنوان یکی از المان های مهم در هر آشپزخانه ای بشمار میرود که میتواند کارایی متنوعی داشته باشد و با طراحی مدرن و جذاب خود فضایی لوکسیته در آشپزخانه به ارمغان بیاورد. میتوانید از جزیره برای جداسازی فضای آشپزخانه و پذیرایی استفاده کنید و همچنین با قرار دادن چند صندلی در طرح‌های مدرن در کنار آن دیگر به میز غذا خوری احتیاجی نداشته باشید و از آن به عنوان میز ناهار خوری استفاده کنید.

جزیره ها در طرح‌های متنوع و متفاوتی به شکل L و به شکل T یا منحنی ساخته میشوند که خود دارای فضاهای نگهداری و کشو برای ذخیره سازی لوازم آشپزخانه میباشند، برخی از آنها ساده و برخی متحرک میباشند که مدل‌های متحرک برای آشپزخانه های بدون اپن نیز کاربرد دارند. با استفاده از جزیره میتوانید دکوراسیونی مدرن، جذاب و تمیز در آشپزخانه داشته باشید.

دکوراسیون جزیره آشپزخانه

دکوراسیون جزیره آشپزخانه کلاسیک

دکوراسیون جزیره آشپزخانه کلاسیک

دکوراسیون آشپزخانه جدید

برای داشتن دکوراسیون آشپزخانه جدید میتوانید از ایده‌های خلاقانه ذکر شده بهره بگیرید و با روش های نوین طراحی داخلی و بکار گیری انواع سبک های چیدمان و دکوراسیون، مکانی منحصر به فرد و دلپذیر را در آشپزخانه به وجود بیاورید.

عکس انواع دکوراسیون منزل و آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه بزرگ و شیک

دکوراسیون آشپزخانه لوکس

دکوراسیون آشپزخانه لوکس

دکوراسیون آشپزخانه نئوکلاسیک

دکوراسیون آشپزخانه نئوکلاسیک

دکوراسیون آشپزخانه کوچک و لوکس

دکوراسیون آشپزخانه کوچک و لوکس

دکوراسیون آشپزخانه با جزیره شیک

دکوراسیون آشپزخانه با جزیره شیک

ددکوراسیون آشپزخانه بدون اپن مدرن

ددکوراسیون آشپزخانه بدون اپن مدرن

دکوراسیون آشپزخانه بدون اپن

دکوراسیون آشپزخانه بدون اپن

دکوراسیون آشپزخانه سفید

دکوراسیون آشپزخانه سفید

دکوراسیون آشپزخانه شیک

دکوراسیون آشپزخانه شیک

دکوراسیون آشپزخانه پنجره دار

دکوراسیون آشپزخانه پنجره دار
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط

11 ایده تغییر دکوراسیون خانه های قدیمی با کمترین هزینه

خانه های قدیمی حس و حال و زیبایی خاص خود را دارند، اما با گذشت زمان رنگ و بوی کهنگی […]

32 مدل گلدان شیک و دکوری برای پذیرایی مدرن 2024

یک گلدان شیک میتواند به عنوان قطعه‌ای بسیار زیبا و دکوری در دکوراسیون پذیرایی شما عمل کند و طراوت و […]

63 ایده دکوراسیون پذیرایی و هال جذاب و مدرن

دکوراسیون پذیرایی دکوراسیون پذیرایی به عنوان قلب هر خانه ای نقش کلیدی در ایجاد فضای دلنشین و زیبا دارد، پذیرایی […]

آموزش نقاشی روی گلدان + 20 ایده منحصر به فرد

نقاشی روی گلدان، هنری جذاب و سرگرم کننده است که به شما امکان میدهد گلدان‌های ساده و بی روح را […]

بهترین ایده های طراحی دکوراسیون اتاق خواب + 50 عکس جدید

دکوراسیون اتاق خواب طراحی و دکوراسیون اتاق خواب از جمله موارد مهمی است که در زندگی افراد، روحیه و احساسات‌ […]

10 مرکز خرید آباژور در اصفهان – فروشگاه‌های آباژور

خرید آباژور امروزه برای زیبایی و جذابیت دکوراسیون‌ خانه‌های مدرن و کلاسیک بسیار تاثیر گذار است چرا که آباژور نه […]

14 مرکز خرید آباژور در مشهد – فروشگاه های آباژور

خرید آباژور به عنوان قطعه ای کاربردی و دکوراتیو برای نورپردازی‌های ملایم و زیبایی دکوراسیون داخلی در هر خانه ای […]

12 مرکز خرید آباژور در تبریز – فروشگاه های آباژور

خرید آباژور از جمله مسائل مهم در چیدمان و تزیین دکوراسیون داخلی منازل میباشد که برای اکثر افراد بسیار حائز […]

دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه
0
    0
    سبد خرید
    خالی کردن کارتبازگشت به فروشگاه