رنگ های دیگر این کالا

جینجر جار قلم آبی سرامیک مدل تیوال سفید

690.000 تومان

فقط 1 عدد در انبار موجود است

  • جنس سرامیک درجه یک
  • کالای وارداتی اورجینال
  • قابل ست کردن با دکوراسیون مدرن و کلاسیک

 

رنگ های دیگر این کالا

با جینجر جار قلم آبی سرامیک مدل تیوال، به دکوراسیون خانه‌تان رنگ و شادابی جدیدی ببخشید. این جینجر جار آبی، یک تکه هنری است که به سرعت باعث جلب توجه می‌شود و برای دکوراسیون هر فضایی بسیار مناسب است. این ظرف دارای ارتفاع 30 سانتی متر و قطر 18 سانتی متر می باشد. جنس سرامیکی این ظرف باعث می شود که در طول گذر زمان و استفاده مداوم دچار رنگ پریدگی یا کدر شدن، نشود و در مدت زمان طولانی نیز براق باقی میماند. همچنین، جنس سرامیکی این جینجر باعث ایجاد تأثیر طبیعی و دلپذیری می‌شود. رنگ آبی زنده‌ی آن نیز، به طور جذابی احساسی از تازگی و شادابی را به فضای اطراف منتقل می‌کند.

جینجر جار یک انتخاب بسیار عالی برای تکیه بر دیوار، یک تزئین برای میز، یا حتی یک افزونه در فضای خارجی میباشد و با اکسسوری های دیگری مانند شمع و گل یک ترکیب فوق العاده برای چشم نواز کردن دکور منزل خلق میکند. جینجرجار قلم آبی سرامیک مدل تیوال سفید، ترکیب شیک و آرامش بخشی است که در نقاط مختلف منزل مانند جزیره، میز پذیرایی، میز تلویزیون، پاتختی و … می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

قرار دادن جینجر جار کنار آباژور در اتاق خواب نیز یک ترکیب زیبا و دلنشین ایجاد میکند. جینجر جارها را به عنوان گلدان هم می‌توانید استفاده کنید و حتی در آشپزخانه نیز کاربرد دارند. جینجر جار به عنوان یک اکسسوری، تکمیل کننده دکور منزل است و چه به تنهایی چه در کنار اکسسوری های دیگر، چشم نوازی خاصی به منزل شما خواهد بخشید.

ویدئو جینجر جار قلم آبی تیوال

مشخصات کالا
جنس سرامیک
وزن 1300 گرم
تعداد 1 عدد
مناسب برای دکوری
رنگ سفید طرح گل آبی
ابعاد 30 در 18 سانتی متر
مشخصات کالا
جنس سرامیک
وزن 1300 گرم
تعداد 1 عدد
مناسب برای دکوری
رنگ سفید طرح گل آبی
ابعاد 30 در 18 سانتی متر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جینجر جار قلم آبی سرامیک مدل تیوال سفید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0
    0
    سبد خرید
    خالی کردن کارتبازگشت به فروشگاه