جار سه تایی مشکی نارنجی کوئین

990.000 تومان

فقط 2 عدد در انبار موجود است

  • ترکیب سه سایز مختلف برای تنوع در چیدمان
  • کیفیت بالا
  • رنگبندی خاص مدرن
  • استفاده بعنوان دکوری یا گلدان

جار سه تایی کوئین محصولی بسیار کاربردی است که هم می توانید آن را به عنوان اشیا تزئینی در چیدمان منزل به کار ببرید و هم از فضای داخل آن برای نگهداری انواع محصولات خوراکی و اقلام و مواد اولیه موجود در خانه استفاده کنید.

شما می توانید با قرار دادن شاخه های گل درون این جارها، آنها را به عنوان گلدان در اتاق نشیمن، روی کنسول و یا روی اپن آشپزخانه قرار دهید. همچنین این ست سه تایی، به تنهایی ملزومات دکوری مناسبی برای کنار میز تلویزیون و یا روی میز جلو مبلی است.

جار کوئین از جنس رزین پلی استر تهیه شده است که نسبت به سرامیک، سفال و شیشه، مقاومت بیشتری در برابر ضربه و شکنندگی دارد. پوشش شفاف روی جارها، کمک می کند بتوانید سریع و راحت آنها را با یک دستمال مرطوب، تمیز کنید و یا حتی با آب بشویید. همچنین رنگ این جار سه تایی ثابت است و در برابر نور و شستشو با آب تغییر نمی کند.

دو سایز از این جارها رنگ مشکی ساده دارند و یکی از آنها با ترکیبی از رنگ نارنجی در کنار طرحهای موجدار مشکی، نمای زیبا و خاصی پیدا کرده است. تنوع سایز و رنگ این ست با ایجاد حس حرکت، از یکنواختی فضا جلوگیری می کند و ترکیب رنگ آن هم با اغلب چیدمانها هماهنگی دارد.

ارتفاع این جار سه تایی به ترتیب 45 و 35 و 20 سانتی متر است. تفاوت اندازه جارها امکان کاربرد مختلف آنها را هم فراهم می کند و می توانید با توجه به نیاز خود، هر کدام از آنها را برای کاری استفاده کنید.

شکل خمره ای جارها تداعی کننده حس نوستالژیک خانه قدیمی مادربزرگ است. همچنین فرم درب جارها هم به آنها ظاهر زیبایی بخشیده است.

مشخصات کالا
جنس رزین پلی استر
وزن وزن هر سه باهم حدود 3 کیلوگرم
تعداد 3 عدد
مناسب برای دکوری
رنگ مشکی و نارنجی
ابعاد ارتفاع به ترتیب 45 و 35 و 20 سانتی متر
مشخصات کالا
جنس رزین پلی استر
وزن وزن هر سه باهم حدود 3 کیلوگرم
تعداد 3 عدد
مناسب برای دکوری
رنگ مشکی و نارنجی
ابعاد ارتفاع به ترتیب 45 و 35 و 20 سانتی متر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جار سه تایی مشکی نارنجی کوئین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0
    0
    سبد خرید
    خالی کردن کارتبازگشت به فروشگاه