10 مرکز خرید آباژور در اصفهان – فروشگاه‌های آباژور

  • 14 بهمن 1402
  • 0 نظر
  • عاطفه مجدی

خرید آباژور امروزه برای زیبایی و جذابیت دکوراسیون‌ خانه‌های مدرن و کلاسیک بسیار تاثیر گذار است چرا که آباژور نه فقط یک منبع نور بلکه عنصری دکوراتیو و چشم نواز میباشد که میتواند به فضای خانه روح و جان ببخشد. آباژورها در انواع متنوع با طرح‌های شیک و لوکسی طراحی میشوند که باعث ایجاد فضایی مدرنسیوم در خانه میگردند و با نورپردازی ملایم خود محیطی آرامش بخش و دلنشین خلق میکنند.

چند مدل آباژور شیک و مدرن

مرکز خرید آباژور در اصفهان

شهر اصفهان یکی از شهرهای بزرگ و بسیار معروف ایران میباشد و به علت بزرگی و عظمتی که دارد به جمله‌ی اصفهان نصف جهان نیز معروف است. شهر اصفهان شهر گنبدها و مناره‌ها، همواره به زیبایی و ظرافت در معماری و صنایع دستی خود مشهور بوده است و مناطق گردشگری و دیدنی جذاب، پاساژها و فروشگاه‌های فراوانی دارد، از این رو مراکز خرید آباژور در اصفهان از جمله مراکز خریدی می‌باشند که باکیفیت‌ترین و متنوع‌ترین انواع آباژور را بطور عمده و خرده با ارسال به سراسر کشور به فروش میرسانند. بورس خرید آباژور در اصفهان برای افراد علاقمند به جذابیت و زیبایی دکوراسیون منزل میتواند تجربه دلنشین و خریدی لذت بخش باشد.

Lampshade shopping center in Isfahan 01 min | 10 مرکز خرید آباژور در اصفهان - فروشگاه‌های آباژور

بهترین مراکز خرید آباژور در اصفهان بهمراه آدرس و لوکیشن

آبا به دنبال مراکز خرید و فروشگاه‌های معتبر آباژور در شهر اصفهان میباشید؟ پس بیایید به دنیایی از اطلاعات در مورد فروشگاه‌ها و مراکز خرید آباژور در اصفهان سفر کنیم. در این پست راهنمای خرید آباژور در اصفهان، آدرس و لوکیشن دقیق مراکز خرید آباژور در اصفهان را برایتان آورده‌ایم تا بتوانید خرید لذت بخشی را در اصفهان تجربه کنید.

گالری تیوان، مرکز خرید آباژور در اصفهان

گالری تیوان یکی از بهترین مراکز خرید آباژور در اصفهان بشمار میرود که انواع آباژور لوکس و مدرن دکوری را با قیمت‌های بسیار مناسب به فروش میرساند. در این گالری تنوع محصول بقدری زیاد است که همه افراد میتوانند با توجه به سلیقه شخصی خود و سبک دکوراسون منزل‌شان بهترین مدل آباژور را انتخاب نمایند. برخی از آباژور های موجود در این گالری بسیار گران هستند اما طرح‌های خاص و متفاوت آنها بهمراه کیفیت بالا، گران قیمت بودنشان را حفظ میکند.

آدرس گالری تیوان: اصفهان، خیابان شهید احمد فروغی

گالری تیوان، مرکز خرید آباژور در اصفهان

گالری قصر زرین، بورس خرید آباژور در اصفهان

گالری قصر زرین از دیگر مراکز خرید آباژور در اصفهان میباشد در این گالری انواع لوستر، آباژور، لوازم دکوری و مبلمان شیک و لوکسی به فروش میرسد که متناسب با هر نوع سبک دکوراسیونی میباشند. در این گالری میتوانید تمامی آنچه برای دکوراسیون منزل خود از جمله لوازم دکوری، جاشمعی، ظروف دکوری و هر آنچه که احتیاج دارید را بصورت یکجا با قیمت بسیار مناسبی خریداری کنید.

آدرس گالری قصر زرین: اصفهان، خیابان فروغی

گالری والور، مرکز خرید آباژور در اصفهان

گالری والور، مرکز خرید آباژور در اصفهان

گالری والور یکی از بهترین مراکز خرید آباژور در اصفهان میباشد و انواع مختلفی از لوستر و آباژورهای مدرن را به فروش میرساند. در این گالری تجهیزات نورپردازی، لوستر، آباژور، لوازم دکوری و مبلمان در تنوع بسیار بالا و قیمت‌های مناسبی عرضه میشوند که متناسب با هر نوع سلیقه و سبک دکوراسیونی میباشند. گالری والور علاوه بر ارائه دادن کالاهای باکیفیت با توجه به طراحی داخلی و معماری خانه و دکوراسیون‌تان به شما مشاوره میدهد که چه مدل و چه سبکی از محصولات را برای نورپردازی انتخاب کنید تا فضایی منحصر به فرد و ایده‌آل داشته باشید.  

آدرس گالری والور: اصفهان، گلخانه، خیابان بهارستان غربی، خیابان نوبهار

Lampshade shopping center in Isfahan 09 min | 10 مرکز خرید آباژور در اصفهان - فروشگاه‌های آباژور

قصر عروس، بورس خرید آباژور در اصفهان

قصر عروس یک از گالری‌های بسیار لوکس و مدرنی در اصفهان میباشد که انواع آباژور، لوازم دکوری و لوستر را در مدل‌های شیکی به فروش میرساند. در این گالری آباژورهای جدید با طرح‌های خاص و منحصر به فردی ارائه میشوند که مناسب برای جهزیه عروس میباشند و هر فضایی را مدرنسیوم میسازند. قصر عروس همانطور که از نامش پیداست دارای کالاهای باکیفیت برای خانه‌های نو عروسان میباشد و میتوانید انواع گلدان دکوری، ساعت، ظروف دکوری، لوستر، جاشمعی، آباژور و چراغ خواب را برای جهزیه عروس با قیمت های بسیار مناسبی تهیه کنید.

آدرس قصر عروس: اصفهان، خیابان فروغی

قصر عروس، بورس خرید آباژور در اصفهان

فروشگاه مدرن نور، مرکز خرید آباژور در اصفهان

فروشگاه مدرن نور یکی از بهترین و لوکس‌ترین مراکز خرید آباژور در اصفهان میباشد که انواع لوستر و آباژورهای مدرنی را به فروش میرساند. در این فروشگاه میتوانید انواع آباژور و لوستر را در مدل‌های شیک و خاصی بیابید که هر نوع سبک دکوراسیونی را زیبا و منحصر به فرد میسازد. به دلیل کیفیت و بالا و طرح‌های خاص، آباژورهای موجود در این فروشگاه از قیمت بالایی برخودار میباشند. برای افراد خاص پسند کالاهای فروشگاه مدرن نور گزینه ایده‌آلی میتواند باشد.

آدرس فروشگاه مدرن نور: اصفهان، شیخ صدوق شمالی، روبروی خیابان دهش

فروشگاه مدرن نور، مرکز خرید آباژور در اصفهان

راهنمای خرید آباژور در اصفهان

یافتن مراکز خرید معتبر آباژور: برای خرید آباژور در اصفهان، ابتدا بهتر است در مورد مراکز خرید و فروشگاه‌های معتبر آباژور آشنایی و اطلاعات کافی داشته باشید و اطمینان یابید که از مراکز خرید معتبری خرید خواهید کرد.

بررسی طرح و مدل آباژور: هنگام خرید طرح و مدل آباژور را در نظر داشته باشید و آن را متناسب با سبک دکوراسیون خانه‌تان انتخاب کنید. برای مثال آباژورهای چوبی انتخاب مناسبی برای دکوراسیونی به سبک کلاسیک و نئوکلاسیک میباشند.

بررسی جنس و کیفیت آباژور: هنگام خرید جنس آباژور مورد نظر را بررسی کنید و اطمینان داشته باشید که از کیفیت بالایی برخوردار است.

بررسی نورپردازی آباژور: هنگام خرید از دیگر مسائلی که باید در نظر بگیرید نورپردازی و کارایی آباژور است. با توجه به نیاز خود، شدت نورپردازی آباژور مد نظرتان را مورد بررسی قرار دهید و مدلی را انتخاب کنید که نورپردازی مورد نیازتان را داشته باشد.

قیمت آباژور: قیمت انواع آباژور را از فروشگاه‌های مختلف مورد مقایسه قرار دهید تا کالایی را بیابید که متناسب با بودجه و نیازتان باشد.

راهنمای خرید آباژور در اصفهان

بهترین فروشگاه‌های آباژور در اصفهان

فروشگاه گلدت آرت، بورس خرید آباژور در اصفهان

فروشگاه گلدت آرت یکی از لوکس‌ترین فروشگاه‌های آباژور در اصفهان میباشد که انواع آباژورهای مدرن و زیبای فایبر گلاس را به فروش میرساند. آباژورهای موجود در این فروشگاه در طرح‌های دکوری و مجسمه‌های هایبر گلاس در مدل‌های ایستاده و نشسته هستند که جذابیت خاصی دارند و از قیمت بسیار مناسبی برخوردار میباشند. فروشگاه گلدت آرت برای افراد خاص پسند که به دنبال مدل‌های متفاوت و جذاب آباژور میگردند تا به دکوراسیون منزل خود جلوه‌ای ویژه ببخشند، بهترین و مناسب‌ترن گزینه میباشد.

آدرس فروشگاه گلدت آرت: اصفهان، خانه اصفهان

فروشگاه گلدت آرت، بورس خرید آباژور در اصفهان

فروشگاه کادو با من، مرکز خرید آباژور در اصفهان

فروشگاه کادو با من یکی از فروشگاه‌های فانتزی و لوکسی در اصفهان میباشد که انواع آباژور فانتزی، دکوری، کادویی را در تنوع بسیار بالا به فروش میرساند. از بهترین مدل‌های آباژور این فروشگاه آباژور چهره میباشد که با توجه به سفارشات مشتری بطور ویژه و اختصاصی طراحی میگردد و از قیمت بسیار مناسبی برخوردار میباشد. برای خرید آباژورهای دکوری و فانتزی خاص یا دکوری میتوانید به این فروشگاه مراجعه کنید.

آدرس فروشگاه کادو با من: اصفهان، خیابان 17 شهریور، جنب مجتمع هزار دسگاه

فروشگاه کادو با من، مرکز خرید آباژور در اصفهان

فروشگاه هلدینگ، بورس خرید آباژور در اصفهان

فروشگاه هلدینگ صنایع سنگ ناتالی آباژورهای بسیار لوکس و مدرنی را با سنگ مرمر به فروش میرساند که جزء شیک‌ترین و گران‌ترین آباژورها بشمار میروند و برای خانه هایی با فضای مدرنسیوم بسیار مناسب میباشند. این فروشگاه انواع آباژور را در طرح‌های خاصی ارائه میدهد که بیشتر آنها با سنگ مرمر ساخته شده‌اند. آباژور سنگ مرمر، یک قطعه‌ دکوری با ارزشی در دکوراسیون هر خانه‌ای میتواند باشد. اما علاوه بر این آباژورهای دیگری با قیمت مناسبی در این فروشگاه عرضه میشوند که میتوانید با توجه به بودجه خود مدل مناسبی را خریداری نمایید.

آدرس فروشگاه هلدینگ: اصفهان، شهرک صنعتی محمود آباد، خیابان 12

فروشگاه هلدینگ، بورس خرید آباژور در اصفهان

فروشگاه خدایی، مرکز خرید آباژور در اصفهان

فروشگاه خدایی یکی از بهترین فروشگاه‌های آباژور در اصفهان میباشد که انواع آباژور گوی و چراغ خواب را به فروش میرساند. در این فروشگاه انواع آباژور در طرح گوی موجود میباشد که از قیمت مناسبی برخوردار هستند و برای دکوراسیون اتاق خواب گزینه عالی میباشند.

آدرس فروشگاه خدایی: اصفهان، اتوبان ذوب آهن، شهر ابریشم، محله یزد آباد، خیابان مدرس، نبش کوچه شهید مصطفی

فروشگاه خدایی، مرکز خرید آباژور در اصفهان

فروشگاه آوا، تولیدی و مرکز خرید آباژور در اصفهان

فروشگاه آوا یکی از بهترین مراکز خرید در زمینه تولید و پخش آباژور در اصفهان میباشد. در این فروشگاه انواع آباژور رومیزی، تزئینی، ایستاده و کنار سالنی و انواع لوستر در طرح‌های مدرنی عرضه میشود که قیمت مناسبی دارند. در فروشگاه آوا تنوع محصول بقدری زیاد است که میتوانید تنوع محصول 10 فروشگاه را بصورت یکجا در این مکان بیابید و بصورت نقد و اقساط 5 ماهه بدون پیش پرداخت کالای دلخواه خود را خریداری نمایید.

آدرس فروشگاه آوا: اصفهان، چهار راه عسگریه، خیابان صغیر، سه راه صغیر، مقابل مجتمع تجاری امین

فروشگاه آوا، تولیدی و مرکز خرید آباژور در اصفهان

تصاویر مرتبط با مراکز خرید آباژور در اصفهان

مراکز خرید آباژور در اصفهان

مرکز خرید آباژور اصفهان

مرکز خرید آباژور اصفهان

خرید آباژور شیک اصفهان

خرید آباژور شیک اصفهان

خرید آباژور فلزی اصفهان

خرید آباژور فلزی اصفهان

خرید آباژور لوکس و مدرن اصفهان

خرید آباژور لوکس و مدرن اصفهان

خرید آباژور مدرن در اصفهان

خرید آباژور مدرن در اصفهان

بهترین فروشگاه آباژور در اصفهان

بهترین فروشگاه آباژور در اصفهان

خرید آباژور کلاسیک در اصفهان

خرید آباژور کلاسیک در اصفهان

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط

11 ایده تغییر دکوراسیون خانه های قدیمی با کمترین هزینه

خانه های قدیمی حس و حال و زیبایی خاص خود را دارند، اما با گذشت زمان رنگ و بوی کهنگی […]

32 مدل گلدان شیک و دکوری برای پذیرایی مدرن 2024

یک گلدان شیک میتواند به عنوان قطعه‌ای بسیار زیبا و دکوری در دکوراسیون پذیرایی شما عمل کند و طراوت و […]

63 ایده دکوراسیون پذیرایی و هال جذاب و مدرن

دکوراسیون پذیرایی دکوراسیون پذیرایی به عنوان قلب هر خانه ای نقش کلیدی در ایجاد فضای دلنشین و زیبا دارد، پذیرایی […]

آموزش نقاشی روی گلدان + 20 ایده منحصر به فرد

نقاشی روی گلدان، هنری جذاب و سرگرم کننده است که به شما امکان میدهد گلدان‌های ساده و بی روح را […]

بهترین ایده های طراحی دکوراسیون اتاق خواب + 50 عکس جدید

دکوراسیون اتاق خواب طراحی و دکوراسیون اتاق خواب از جمله موارد مهمی است که در زندگی افراد، روحیه و احساسات‌ […]

14 مرکز خرید آباژور در مشهد – فروشگاه های آباژور

خرید آباژور به عنوان قطعه ای کاربردی و دکوراتیو برای نورپردازی‌های ملایم و زیبایی دکوراسیون داخلی در هر خانه ای […]

12 مرکز خرید آباژور در تبریز – فروشگاه های آباژور

خرید آباژور از جمله مسائل مهم در چیدمان و تزیین دکوراسیون داخلی منازل میباشد که برای اکثر افراد بسیار حائز […]

انواع دکوراسیون آشپزخانه مدرن و کلاسیک 1403

دکوراسیون آشپزخانه به عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر خانه‌ای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و چون تاثیر بسزایی در […]

دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه
0
    0
    سبد خرید
    خالی کردن کارتبازگشت به فروشگاه