12 مرکز خرید آباژور در تبریز – فروشگاه های آباژور

  • 8 بهمن 1402
  • 0 نظر
  • عاطفه مجدی

خرید آباژور از جمله مسائل مهم در چیدمان و تزیین دکوراسیون داخلی منازل میباشد که برای اکثر افراد بسیار حائز اهمیت است. آباژورها به عنوان یک قطعه کاربردی و دکوراتیو در مکان های مختلفی از خانه مورد استفاده قرار میگیرند و برای زیبا سازی هر نوع سبک دکوراسیونی موثر هستند. با خرید آباژور در طرح‌های شیک، مدرن کلاسیک علاوه بر ایجاد نورپردازی مناسب در محیط‌های مختلف از یک عنصر زیبا و دکوری برخوردار خواهی بود.

چند مدل آباژور شیک و مدرن

خرید آباژور در تبریز

آیا در جستجوی یک آباژور زیبا و منحصر به فرد برای منزل یا محل کار خود هستید!؟ آیا به دنبال مراکز خرید و فروشگاه‌های معتبر آباژور در شهر تبریز میگردید؟ پس بیایید به دنیایی از اطلاعات در مورد مراکز خرید و فروشگاه‌ها، لوکیشن و راهنمای خرید آباژور در شهر معروف ایران، تبریز سفر کنیم تا بتوانید بر اساس سلیقه شخصی خود مدل‌های متفاوت و جذاب آباژور را بیابید و محیطی دلنشین در خانه خود خلق کنید.

خرید آباژور در تبریز

مراکز خرید آباژور در تبریز

شهر تبریز یکی از شهرهای محبوب ایران بشمار میرود و بورس خرید آباژور در تبریز میتواند تجربه‌ای لذت بخش و گزینه عالی برای کسانی باشد که به دنبال مدل‌های منحصر به فرد آباژور هستند. در تبریز مراکز خرید و فروشگاه‌های بسیار متنوعی وجود دارد که شیک‌ترین و زیباترین آباژورها را به فروش می‌رسانند و شما میتوانید با توجه به سبک دکوراسیون منزل‌ و بودجه خود بهترین مدل را خریداری نمایید.

 

مراکز خرید آباژور در تبریز

بهترین مراکز خرید آباژور در تبریز بهمراه آدرس و لوکیشن

بلوار آزادی و چهار راه مارالان بورس خرید آباژور در تبریز

بلوار آزادی و چهار راه مارالان از معروف‌ترین خیابان‌های تبریز میباشند که به عنوان بورس خرید آباژور در تبریز شناخته میشوند. در این خیابان مراکز خرید و فروشگاه‌های متنوعی وجود دارد که انواع تجهیزات روشنایی، لوستر و آباژور را در مدل‌ها و طرح‌های مختلفی عرضه میکنند. از آباژورهای شیک و مدرن گرفته تا آباژورهای سنتی و کلاسیک را میتوانید در مراکز خرید این خیابان بیابید که هم قیمت بسیار مناسبی دارند و هم از کیفیت بهتری برخوردار هستند.

آدرس بلوار آزادی و چهار راه مارالان: محله باغشمال تبریز، خیابان جدیری، خیابان آشتاب، نزدیکی ساختمان شیخ الرئیس

بلوار آزادی و چهار راه مارالان بورس خرید آباژور در تبریز

برج شهر مرکز خرید آباژور در تبریز

برج شهر یکی از بهترین مراکز خرید آباژور در تبریز میباشد و مغازه‌های بسیار لوکسی دارد که آباژورهای مدرن و متفاوتی را به فروش می‌رسانند. در مرکز خرید برج شهر میتوانید انواع آباژور را بیابید که طرح‌های بسیار شیک و خاصی دارند و نسبتا از قیمت بالایی برخوردار هستند. خاص بودن آباژورهای موجود در این مرکز خرید باعث گران بودن آنها میشود اما مطمئن باشید کیفیت بالا و طراحی منحصر به فرد این آباژورها تجربه خریدی لذت بخش را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

آدرس برج شهر: تبریز، خیابان 29 بهمن، بعد از دانشگاه تبریز، جنب بانک پارسیان

برج شهر مرکز خرید آباژور در تبریز

برج بلور مرکز خرید آباژور در تبریز

برج بلور یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید آباژور در تبریز بشمار میرود که انواع آباژورهای شیک و مدرن را میتوان در فروشگاه‌های آن یافت. برج بلور دارای فروشگاه‌های متعددی که علاوه بر آباژور، لوستر، جاشمعی، لوازم دکوری، پوشاک، لوازم خانگی و … را در طرح‌ها و مدل‌های بسیار جدید و خاصی به فروش میرساند.

 برج بلور از مرتفع‌ترین برج‌ها و بزرگترین مراکز خرید تبریز محسوب میشود و دارای کاربری‌های تجاری، اداری و خدماتی نیز میباشد. در این برج کافی شاپ و کافه‌های لوکسی وجود دارد که برای اوقات فراغت و گذراندن لحظات به یاد ماندنی در کنار هم بسیار عالی میباشند. در برج بلور تبریز میتوانید خرید لذت بخشی داشته باشید و از کافی شاپ‌های دنج و مدرن آن نیز لذت ببرید.

آدرس برج بلور: تبریز، آبرسان، فلکه دانشگاه

برج بلور مرکز خرید آباژور در تبریز

مرکز خرید رشدیه تبریز

مرکز خرید رشدیه تبریز یکی از بهترین و لوکس‌ترین مراکز خرید در تبریز بشمار میرود. در این مرکز خرید فروشگاه‌های بسیار متعددی وجود دارد که انواع لوازم خانگی، آباژور، لوستر، پوشاک زنانه و مردانه و … به فروش میرسد. مرکز خرید رشدیه علاوه بر اینکه جایی برای خرید است، دارای کافه، کافی شاپ و رستوارن های بسیار مدرنی است که بهترین نوشیدنی‌ها و غذاها را ارائه میدهند و مکان‌های دلنشین برای داشتن لحظات خوب میباشند.

آدرس مرکز خرید رشدیه: تبریز، شهرک رشدیه، میدان شهید فهمیده

مرکز خرید رشدیه تبریز

راهنمای خرید آباژور در تبریز

یافتن مراکز خرید معتبر آباژور: وقتی تصمیم به خرید آباژور از شهر تبریز دارید ابتدا بهتر است مراکز خرید معتبر آباژور را بشناسید و بدانید که از کجا میخواهید خرید کنید تا از کیفیت و ضمانت محصول خریداری کرده اطمینان خاطر داشته باشید و با قیمت مناسبی مدل مورد نظر را بیابید. برای مثال برای خرید عمده آباژور بهتر است به فروشگاه‌های بلوار آزادی در تبریز مراجعه کنید.

بررسی جنس، کیفیت و قیمت آباژور: هنگام خرید موارد مهمی که باید در نظر بگیرید جنس، کیفیت و قیمت آباژور میباشد. آباژور مورد نظری که قصد خریدش را دارید بایستی از جنس مقاوم و بادوام، کیفیت و کارایی بالا و قیمت مناسبی برخوردار باشد. پس حین خرید دقت داشته باشد و این موارد را مورد بررسی قرار دهید.

بررسی طرح و مدل آباژور: از دیگر موارد مهمی که هنگام خرید آباژور باید در نظر داشته باشید این است مدل و طرح آباژور مد نظر خود را بررسی کنید. برای مثال اگر قصد خرید آباژور برای چیدمان میز کنسول، میز ناهار خوری یا میز کنار تخت خواب را دارید، مدل‌ آباژورهای رومیزی و برای مکانی ها مانند کنار سالن آباژورهای ایستاده را انتخاب کنید.

بررسی نورپردازی مناسب آباژور: هنگام خرید به نورپردازی آباژور دقت کنید و این مسئله را در نظر بگیرید که شدت نور منتشر شده چقدر برایتان اهمیت دارد. برای مثال برخی از آباژورهای هوشمند دارای تنظیم شدت نور هستند و میتوانید به دلخواه هنگام استفاده آن را تنظیم کنید یا اینکه شید آباژور میتواند در نورپردازی ملایم تاثیر گذار باشد، پس به نورپردازی و شدت آن توجه کافی داشته باشید. بخاطر داشته باشید که آباژور علاوه بر زیبا و دکوراتیو بودن باید کارایی لازم را برایتان داشته باشد.

مقایسه انواع آباژور از لحاظ قیمت: قبل از خرید حتما انواع آباژور مورد نظر را از لحاظ قیمت در چندین فروشگاه متعدد مورد مقایسه و بررسی قرار دهید تا بتوانید با قیمت بسیار مناسب آن را خریداری نمایید.

راهنمای خرید آباژور در تبریز

بهترین فروشگاه‌های آباژور در تبریز

فروشگاه تانیش بورس خرید آباژور در تبریز

فروشگاه تانیش یکی از بهترین فروشگاه‌ها در تبریز است که انواع تجهیزات روشنایی از قبیل لوستر و آباژور را به فروش میرساند. در این فروشگاه انواع مختلفی از عناصر دکوری، ظروف دکوری، جاشمعی، گلدان و آباژور موجود است که مناسب برای هر نوع سبک دکوراسیونی میباشند و از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند.

آدرس فروشگاه تانیش: سه راه ابوریحان، اول خیابان17 شهریور قدیم، نرسیده به قنادی حاج بابا

فروشگاه تانیش بورس خرید آباژور در تبریز

فروشگاه نوآوران، مرکز خرید آباژور در تبریز

فروشگاه نوآوران یکی از بهترین فروشگاه‌هایی است که انواع لوستر و آباژورهای مدرن و کلاسیک را عرضه میکند. در این فروشگاه میتوانید با قیمت‌های مناسب آباژور و لوستر مورد نظر خود را بیابید. فروشگاه نوآوران همواره مدل‌ها و طرح‌های جدید و به روزی از آباژور را به فروش میرساند که متناسب با هر نوع سلیقه و سبک دکوراسیونی میباشند.

آدرس فروشگاه نوآوران: تبریز، ملل متحد، به طرف بهار شرقی، نرسید به مسجد بادکوبه ای

فروشگاه دکوتیک مرکز خرید آباژور در تبریز

فروشگاه دکوتیک مرکز خرید آباژور در تبریز

فروشگاه دکوتیک یک فروشگاه بسیار مدرنی میباشد که انواع چراغ خواب، آباژور و لوازم دکوری لوکسی را به فروش میرساند. در این فروشگاه مدل‌های شیکی از آباژورها موجود است که برای خانه های لوکسیته بسیار مناسب میباشند و از قیمت مناسبی برخوردار هستند. کیفیت بالا و قیمت مناسب آباژورهای این فروشگاه یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد آن بشمار میرود تا بتوانید با اطمینان خاطر از آن خرید کنید.

آدرس فروشگاه دکوتیک: تبریز، خیابان حجتی، ابتدای خیابان علی سیاهپوش، جنب مسجد اللهیاری

Lampshade shopping centers 08 min | 12 مرکز خرید آباژور در تبریز - فروشگاه های آباژور

فروشگاه دکوراتیو ائلوین، بورس خرید آباژور در تبریز

فروشگاه ائلوین یکی از بزرگترین مراکز تولید و پخش محصولات دکوری از جمله آباژور، جاشمعی، ظروف و لوازم دکوری در تبریز میباشد. این فروشگاه لوکس‌ترین محصولات دکوراتیو را  با 5 سال ضمانت کتبی و رنگ ثابت به فروش میرساند، از آباژور اتاق خواب کودک گرفته تا آباژورهای فلزی را در رنگهای متنوعی ارائه میدهد که مناسب برای هر نوع سبک دکوراسیونی میباشند.

آدرس فروشگاه ائلوین: خیابان آزادی، مابین چهارراه لاله و میدان جهاد، نرسیده به نصف راه، نبش کوچه شبنم

فروشگاه دکوراتیو ائلوین، بورس خرید آباژور در تبریز

گالری اویم، مرکز خرید آباژور در تبریز

گالری اویم یکی از بهترین فروشگاه‌های دکورایتو در تبریز است که انواع آباژور رومیزی و ایستاده، لوازم دکوری، میز کنار مبلی، ساعت دیواری و …  را به فروش میرساند که کیفیت بالایی دارند و از قیمت مناسبی برخوردار هستند. محصولات موجود در گالری اویم طراحی مینیمال و لوکسی دارند که گزینه عالی برای افراد خاص پسند میتواند باشد.

آدرس گالری اویم: تبریز، مرزداران، اولین خیابان از سمت مسجد به سمت نصر، خیابان شیخ محمد خیابانی، پلاک 99

گالری اویم، مرکز خرید آباژور در تبریز

مرکز خرید آباژور مدرن در تبریز

مرکز خرید آباژور مدرن در تبریز

ارزان ترین فروشگاه آباژور در تبریز

ارزان ترین فروشگاه آباژور در تبریز

خرید آباژور در تبریز

خرید آباژور در تبریز

خرید آباژور مدرن در تبریز

خرید آباژور مدرن در تبریز

خرید آباژور لوکس از مراکز خرید تبریز

خرید آباژور لوکس از مراکز خرید تبریز

خرید آباژور از فروشگاه های تبریز

خرید آباژور از فروشگاه های تبریز

خرید آباژور لوکس

خرید آباژور لوکس

خرید انواع آباژور مدرن

خرید انواع آباژور مدرن

مرکز خرید آباژور لوکس

مرکز خرید آباژور لوکس

بورس خرید آباژور در تبریز

بورس خرید آباژور در تبریز

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط

11 ایده تغییر دکوراسیون خانه های قدیمی با کمترین هزینه

خانه های قدیمی حس و حال و زیبایی خاص خود را دارند، اما با گذشت زمان رنگ و بوی کهنگی […]

32 مدل گلدان شیک و دکوری برای پذیرایی مدرن 2024

یک گلدان شیک میتواند به عنوان قطعه‌ای بسیار زیبا و دکوری در دکوراسیون پذیرایی شما عمل کند و طراوت و […]

63 ایده دکوراسیون پذیرایی و هال جذاب و مدرن

دکوراسیون پذیرایی دکوراسیون پذیرایی به عنوان قلب هر خانه ای نقش کلیدی در ایجاد فضای دلنشین و زیبا دارد، پذیرایی […]

آموزش نقاشی روی گلدان + 20 ایده منحصر به فرد

نقاشی روی گلدان، هنری جذاب و سرگرم کننده است که به شما امکان میدهد گلدان‌های ساده و بی روح را […]

بهترین ایده های طراحی دکوراسیون اتاق خواب + 50 عکس جدید

دکوراسیون اتاق خواب طراحی و دکوراسیون اتاق خواب از جمله موارد مهمی است که در زندگی افراد، روحیه و احساسات‌ […]

10 مرکز خرید آباژور در اصفهان – فروشگاه‌های آباژور

خرید آباژور امروزه برای زیبایی و جذابیت دکوراسیون‌ خانه‌های مدرن و کلاسیک بسیار تاثیر گذار است چرا که آباژور نه […]

14 مرکز خرید آباژور در مشهد – فروشگاه های آباژور

خرید آباژور به عنوان قطعه ای کاربردی و دکوراتیو برای نورپردازی‌های ملایم و زیبایی دکوراسیون داخلی در هر خانه ای […]

انواع دکوراسیون آشپزخانه مدرن و کلاسیک 1403

دکوراسیون آشپزخانه به عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر خانه‌ای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و چون تاثیر بسزایی در […]

دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه
1
    1
    سبد خرید