بورس خرید آباژور در تهران [20 مرکز فروش آباژور] + لوکیشن

  • 2 شهریور 1402
  • 0 نظر
  • عاطفه مجدی

آباژورها، یکی از اجزای پر کاربرد و مهم در دکوراسیون داخلی فضاها بشمار میروند و می‌توانند به طراحی و زیباسازی فضاهای مختلف، از جمله منازل، محل کار، رستوران‌ها و هتل‌ها، جلوه و جذابیت خاصی بخشند. شهر تهران به عنوان پایتخت ایران، بازار بزرگی برای خرید آباژورهای متنوع و زیبا دارد. در بازار پررونق تهران میتوایند انواع و اقسام آباژورهای زیبا و منحصر به فرد را پیدا کنید که متناسب با نیاز و سلیقه شما باشد.

اگر شما نیز در جستجوی خرید آباژور در تهران هستید، یا میخواهید بدانید که آباژور چیست، این راهنما به شما کمک خواهد کرد تا با نکات و موارد مهمی که در انتخاب و خرید آباژور باید مد نظر داشته باشید، آشنا شوید. هدف ما در این راهنما، به شما اطلاعات لازم برای یافتن آباژوری مناسب، با کیفیت و با قیمت مناسب در بازار تهران را ارائه دهیم.

در این راهنما به معرفی انواع آباژورها، مراکز خرید و فروشگاه‌های عمده فروش و خرده فروش آباژور در تهران، نکاتی در مورد کیفیت و قیمت آباژورها، و همچنین روش‌های انتخاب و خرید مناسب آباژور پرداخته خواهد شد. با مطالعه این راهنما، شما قادر خواهید بود تا با اطمینان بیشتری، آباژوری را که به طراحی و سلیقه شما می‌پردازد را پیدا کنید و از خرید خود لذت ببرید.

خرید آباژور در تهران

انوع آباژور

آباژور رومیزی

این نوع آباژورها قابل استفاده روی میزها یا سطوح صاف دیگر میباشند که با داشتن جلوه‌ای شیک و زیبا به عنوان یک مدرنسیوم در دکوراسیون داخلی محسوب میشوند و  همچنین به عنوان نور محیطی یا نور مطالعه کاربرد فراوانی دارند. آباژورهای میزی در اتاق‌های خواب، اتاق کودکان، اتاق مطالعه و میز‌های کاری بسیار مورد استفاده قرار میگیرند.

 آباژور سقفی

 این نوع آباژورها به سقف اتاق نصب می‌شوند و نور را به طور یکنواخت در فضا پخش می‌کنند. آباژورهای سقفی جلوه‌ی خاص بصری به سقف‌ها میدهند و بیشتر برای فضاهای بزرگ و باز، مانند سالن‌ها و رستوران‌ها مورد استفاده قرا میگیرند.

 آباژور دیواری

این نوع آباژورها قابلیت نصب شدن روی دیوار را دارند و به عنوان یک منبع نور جانبی در فضا عمل می‌کنند. آباژورهای دیواری برای نورپردازی در فضاهای کوچک مورد استفاده قرار گرفته و میتوانند جلوه‌ای زیبا و آرامش‌بخش ایجاد کنند.

راهنمای خرید و انتخاب آباژور در تهران

کیفیت و مواد ساخت: اولین چیزی که هنگام خرید آباژور باید در نظر داشته باشید کیفیت و مواد ساخت آن است. مدل مورد نظر را مورد بررسی قرار داده و مطمئن شوید که آباژور از مواد با کیفیت و مقاوم ساخته شده است، همچنین توجه داشته باشید که قطعات آن دقیقاً متناسب با یکدیگر قرار گرفته‌ باشند.

 طراحی و سبک: از آنجایی که آباژورها در طرح‌ها و سبک‌های مختلفی طراحی می‌شوند و انواع متنوعی دارند قبل از خرید، نوع طرح و سبک مورد نیازتان را مشخص کنید و مطمئن شوید که سبک آباژور انتخابی با سایر عناصر دکوراسیون داخلی هماهنگی کامل داشته باشد.

اندازه و ابعاد: آباژورها همچنین دارای ابعاد و اندازه‌های مختلفی میباشند پس لازم است قبل از خرید، اندازه و ابعاد فضایی که قرار است آباژور در آن قرار بگیرد را در نظر بگیرید. مطمئن شوید که آباژور انتخابی به اندازه مناسب است و در فضا جا می‌شود.

 قیمت و بودجه: قبل از خرید بودجه خود را در نظر بگیرید، زیرا تعیین بودجه مالی برای خرید آباژور و مقایسه قیمت‌ها در مکان‌های مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است. قیمت‌ها ممکن است در فروشگاه‌های اینترنتی، حضوری و بازارها متفاوت باشند، بنابراین مقایسه قیمت‌ها در پیدا کردن گزینه‌ای با کیفیت بالا و قیمت مناسب به شما بیشتر کمک خواهد کرد.

انواع آباژور

بورس خرید آباژور در تهران

لاله زار یکی از معروف ترین بورس خرید آباژور در تهران

اگر در جستجوی یک مرکز خرید معروف و معتبر در تهران هستید بهتر است به خیابان لاله زار بروید. معروف‌ترین و معتبرترین مراکز خرید تجهیزات روشنایی به ویژه آباژورهای مدرن و شیک در طرح‎‌ها و مدل های مختلف واقع در خیابان لاله زار تهران میباشد که به راحتی میتوانید بطور عمده و خورده آباژور مورد نیاز خود را  با بهترین قیمت از آنجا خریداری نمایید.

در بورس لاله زار به قدری تنوع محصول زیاد است که به راحتی میتوانید با صرف زمان کم، محصول مورد نیاز خود را از میان هزاران مدل متنوع پیدا کنید. البته خیابان لاله زار علاوه بر معروف بودن در بورس آباژور تهران در زمینه تعمیر انواع چراغ و تجهیزات روشنایی معروف بوده و محبوبیت فراوانی در بین افراد دارد.

 خیابان لاله زار به عنوان بورس آباژور در تهران دارای انواع مختلف آباژور در طرح‌ها و رنگبندی‌های متنوع میباشد که متناسب با هر نوع دیزاینی بوده و با انواع سبک دکوراسیون به راحتی ست میشوند. پس اگر قصد خرید آباژوری جدید و مدرن با رنگبندی خاص دارید، بورس لاله زار بهترین گزینه میتواند باشد.

خیابان لاله زار

مراکز خرید آباژور در خیابان ابوسعید

مراکز خرید واقع در خیابان ابوسعید از دیگر جاهای معروف بورس خرید آباژور در تهران میباشند. خیابان ابوسعید ما بین میدان منیریه و چهارراه گلو بندک در منطقه جنوب شهر تهران میباشد. در این خیابان بهترین مراکز خرید و پاساژها وجود دارد که میتوان انواع آباژورها و تجهیزات روشنایی مدرنی را آنجا یافت. تنوع محصول در جنس‌ها و قیمت‌های متنوع در این خیابان به افراد امکان میدهد که بتوانند آباژور مورد نیاز خود را به آسانی پیدا کنند، همچنین میتوانند در کنار آباژور به انواع و اقسام آینه، شمعدان، کنسول و لوستر دسترسی داشته باشند و انواع لوازم دکوری مورد نیاز خود را یکجا با قیمتی مناسب خریداری نمایند. در واقع خیابان سعدی بورس خرید لوستر، شمعدان و آینه نیز میباشد که برای خرید جهیزیه و افرادی که میخواهند زندگی مدرن و جدیدی را تشکیل دهند بهترین گزینه میتواند باشد. فروشگاه‌های این خیابان از ساعت 8 صبح تا ساعت 9 شب در طول ایام هفته باز میباشد.

خیابان ابوسعید

خیابان شریعتی بورس خرید آباژور در تهران

اگر قصد خرید آباژوری لوکس و خاص را دارید یا اینکه دکوراسیون منزلتان بسیار شیک و مدرن است و دنبال یک طرح منحصر به فردی از آباژور هستید که با دیگر اجزای دکوراسیونتان به راحتی ست شود، بهتر است به فروشگاه‌های خیابان شریعتی در تهران مراجعه کنید. خیابان شریعتی دارای فروشگاه‌ها‌ی بسیاری میباشد که مدرن‌ترین و لوکس‌ترین آباژورهای تهران را در ویترین فروشگاهی خود به نمایش میگذارند.

خیابان شریعتی در منطقه شمالی تهران به عنوان شمالی‌ترین مرکز بورس خرید آباژور در تهران شناخته شده است. البته بهتر است به این نکته توجه کنید که آباژورهای موجود در فروشگاه‌های این خیابان از برندهای معتبر و معروفی هستند، از این رو توقع قیمت ارزان را نداشته باشید و در نظر بگیرید که آباژورهای این منطقه ممکن است از دیگر آباژورهای موجود در تهران بسیار گران باشند، در واقع این خیابان برای افرادی که به دنبال برندهای معتبر آباژور با طرح‌های لوکس هستند و قیمت بالا چندان اهمیتی برایشان ندارد، بهترین گزینه میتواند باشد. فروشگاه‌های این خیابان از ساعت 11 صبح تا 9 شب در طول ایام هفته دایر میباشند.

خیابان شریعتی

بورس خرید آباژور در صالح آباد تهران

صالح آباد نیز از دیگر مناطق بورس خرید آباژور در تهران است که فروشگاه‌های عمده فروش لوازم دکوری مانند آباژور، جاشمعی و انواع ظروف دکوری در انجا واقع میباشد. صالح آباد در جنوب تهران در بزرگراه آزادگان حد فاصل غرب به شرق اتوبان قرار دارد.

در این منطقه میتوانید انواع آباژور با کیفیت بالا و قیمت مناسب را پیدا کنید. در میان فروشگاه‌های عمده فروش، مغازه‌های خرده فروشی نیز وجود دارد که تمامی افراد میتوانند به آنها مراجعه کرده و متناسب با نیازهای خود آباژور مورد نظر را بخرند. در این منطقه به دلیل ارائه مستقیم محصولات از تولید کننده به بازار و حذف واسطه، میتوان با قیمت کمتر و مناسب‌تری خرید کرد. فروشگاه‌های این منطقه از ساعت 10 صبح تا 30/8 شب فعالیت میکنند.

بازار صالح آباد

بازار تهران اتابک

بازار اتابک واقع در شرق تهران، خیابان ذولفقاری در محله اتابک تهران یکی از بازارهای معروف آباژور و تجهیزات روشنایی میباشد. طی سال‌های گذشته تولیدی‌های واقع در این منطقه تمرکز بسیاری در ارائه بهترین آباژورها با کیفیت بالا و قیمت مناسب داشته‌اند که امروزه اتابک تهران را به معروف‌ترین بورس خرید آباژور تبدیل کرده است. در این بازار به راحتی میتوانید آباژورهایی با قیمت ارزان و مناسب را پیدا کنید.

در تهران اتابک قیمت آباژورها نسبت به سایر مراکز خرید بسیار ارزان و مناسب میباشد. در واقع این بازار جایی مناسب برای افرادی است که میخواهند با کمترین هزینه یک فضای مدرنی به دکوراسیون داخلی منازل خود بیافزایند و از آن لذت ببرند.

بازار تهران اتابک

فروشگاه‌های داخل شهر تهران

 در تهران، فروشگاه‌های متعددی نیز وجود دارند که آباژورهای مختلف با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت را عرضه می‌کنند. شما می‌توانید به این فروشگاه‌ها مراجعه کرده و انواع آباژورها را بررسی و انتخاب کنید.

فروشگاه های آباژور در تهران

 بورس خرید آباژور از دیگر بازارهای تهران

 بازارهای مختلفی برای خرید لوازم دکوری در تهران وجود دارند که انواع آباژور ها را عرضه می‌کنند و به عنوان محل فروش دکوری های خاص در تهران شناخته شده اند. مثلاً، بازار مبل و دکوراسیون داخلی در محدوده میدان هفت‌تیر و بازار مبلمان شهرک و بازار تجریش از جمله مکان‌هایی هستند که می‌توانید به دنبال آباژورهای مورد نظرتان بگردید. خرید آباژور در تهران می‌تواند به عنوان یک فرآیند هیجان‌انگیز و خلاقانه در دکوراسیون داخلی فضاها به شما کمک کند.

بازار قطعات آباژور در تهران

بازار قطعات آباژور در تهران از مراکز خرید مهم برای تامین قطعات و لوازم مورد نیاز برای ساخت و تعمیر آباژورها بشمار میرود. این بازار شامل مراکز خرید و فروشگاه‌های مختص آباژور بصورت عمده فروشی و خرده فروشی است که انواع قطعات آباژور از قبیل پایه آباژور، شید آباژور، شیشه‌های دکوراتیو، لوازم جانبی برقی آباژور، لامپ‌های LED و … را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت عرضه میکنند.

خرید قطعات آباژور برای تولیدکنندگان در صنعت ساخت آباژور و افراد معمولی که میخواهند به تعمیر آباژور خود بپردازند، ممکن است چالش برانگیز باشد اما باتوجه به مراکز خرید معروف در تهران میتوان با قیمت مناسبی قطعات مورد نیاز را خریداری کرد. برخی از مراکز خرید قطعات آباژور در تهران عبارت‌اند از:

مرکز خرید گلستان: این مرکز خرید در منطقه ونک تهران واقع شده و دارای تنوع بسیار زیادی از قطعات آباژور می باشد.

مرکز خرید مبلمان پارس: این مرکز خرید در منطقه شهرک غرب تهران واقع شده و علاوه بر مبلمان، میتوان قطعات زیبای آباژور را نیز در آن یافت.

مرکز خرید کوروش: این مرکز خرید در منطقه ستارخان تهران واقع شده و دارای تنوع بسیار زیادی از قطعات آباژور و لوستر است.

همچنین در پاساژ خیابان‌های معروف تهران همچون لاله زار، ابو سعید و یا بازار صالح آباد تهران میتوان علاوه بر خرید آباژورهای لوکس و مدرن، قطعات مورد نیاز آباژور را نیز یافت.

آباژور از کجا بخرم؟

برای خرید آباژور و قطعات آباژور میتوانید به مکان‌های ذکر شده در تهران بصورت حضوری مراجعه کنید و انواع آباژورهای مدرن، کلاسیک و لوکس را بطور عمده و خرده متناسب با سلیقه خود خریداری نمایید. بدون شک قیمت و کیفیت این مراکز خرید معروف در تهران مناسب‌تر و بهتر از هر جای دیگری خواهد بود، چرا که این مراکز از قدیم تا کنون شهرت در بورس خرید آباژور در تهران یافته‌اند.

همچنین میتوانید برای خرید اینترنتی به فروشگاه‌های آنلاین معتبر مراجعه کرده و انواع آباژور را از نظر قیمت و کیفیت مورد مقایسه و بررسی قرار دهید و سپس متناسب با بودجه و نیاز خود بهترین مدل را خریداری کنید.

نتیجه گیری

مهمترین نکته در خرید آباژور، انتخاب یک منبع معتبر و قابل اعتماد است. در تهران، می‌توانید از فروشگاه‌های داخل شهر، نمایشگاه‌ها، بازارچه‌های مختلف و حتی فروشگاه‌های آنلاین استفاده کنید. قبل از خرید، بهتر است اطلاعات لازم را درباره فروشنده، کیفیت محصولات، گارانتی و خدمات پس از فروش آنها جمع آوری کنید. همچنین، مقایسه قیمت‌ها و ارزیابی نظرات و تجربیات مشتریان قبلی نیز می‌تواند به شما در انتخاب بهتر کمک کند.

در نهایت، قیمت‌ها را با دقت مقایسه کنید و از تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه استفاده کنید تا خریدی اقتصادی و هوشمندانه انجام دهید. با دنبال کردن راهنمایی‌های ما، امیدواریم که تجربه خرید آباژور در تهران برای شما لذتبخش و موفق باشد.

تصاویر مرتبط با بورس خرید آباژور در تهران

انواع آباژور مدرن

انواع آباژور ایستاده مدرن

بورس خرید آباژور

فروشگاه های آباژور در تهران

آباژور لوکس

آباژور لوکس رومیزی

آباژور رومیزی شیک

انواع آباژور مدرن و شیک

آباژور مدرن

بهترین مراکز خرید آباژور در تهران

بازار آباژور

خرید آباژور خاص و گران

محل خرید آباژور

خرید آباژور در تهران

آباژور قیمت ارزان

آباژور شیک متناسب با دکوراسیون

آباژور خمیده

انواع آباژور سلطنتی

آباژور سلطنتی

آباژور ایستاده چوبی

آباژور ایستاده چوبی

آباژور ایستاده فلزی

آباژور ایستاده فلزی
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط

11 ایده تغییر دکوراسیون خانه های قدیمی با کمترین هزینه

خانه های قدیمی حس و حال و زیبایی خاص خود را دارند، اما با گذشت زمان رنگ و بوی کهنگی […]

32 مدل گلدان شیک و دکوری برای پذیرایی مدرن 2024

یک گلدان شیک میتواند به عنوان قطعه‌ای بسیار زیبا و دکوری در دکوراسیون پذیرایی شما عمل کند و طراوت و […]

63 ایده دکوراسیون پذیرایی و هال جذاب و مدرن

دکوراسیون پذیرایی دکوراسیون پذیرایی به عنوان قلب هر خانه ای نقش کلیدی در ایجاد فضای دلنشین و زیبا دارد، پذیرایی […]

آموزش نقاشی روی گلدان + 20 ایده منحصر به فرد

نقاشی روی گلدان، هنری جذاب و سرگرم کننده است که به شما امکان میدهد گلدان‌های ساده و بی روح را […]

بهترین ایده های طراحی دکوراسیون اتاق خواب + 50 عکس جدید

دکوراسیون اتاق خواب طراحی و دکوراسیون اتاق خواب از جمله موارد مهمی است که در زندگی افراد، روحیه و احساسات‌ […]

10 مرکز خرید آباژور در اصفهان – فروشگاه‌های آباژور

خرید آباژور امروزه برای زیبایی و جذابیت دکوراسیون‌ خانه‌های مدرن و کلاسیک بسیار تاثیر گذار است چرا که آباژور نه […]

14 مرکز خرید آباژور در مشهد – فروشگاه های آباژور

خرید آباژور به عنوان قطعه ای کاربردی و دکوراتیو برای نورپردازی‌های ملایم و زیبایی دکوراسیون داخلی در هر خانه ای […]

12 مرکز خرید آباژور در تبریز – فروشگاه های آباژور

خرید آباژور از جمله مسائل مهم در چیدمان و تزیین دکوراسیون داخلی منازل میباشد که برای اکثر افراد بسیار حائز […]

دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه
0
    0
    سبد خرید
    خالی کردن کارتبازگشت به فروشگاه